Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  نحوه تعیین میزان سلامت جنسی و باروری قبل از ازدواج - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۲۸۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

نحوه تعیین میزان سلامت جنسی و باروری قبل از ازدواج

+5 امتیاز
جنس : پسر

سن : 20

سوال 1 :چگونه قبل از ازدواج ( کسی که رابطه ی جنسی نداشته تاحالا)تشخیص بدیم که از نظر تولید اسپرم و باروری مشکل داریم یا نه ؟

سوال 2 : معیار اندازه گیری کجی الات تناسلی چگونه است ؟ اگر از کجی الت تناسلی رنج میبریم چگونه تشخیص بدیم که ایا میزان انحراف ان مشکل ساز است یا نه ؟ میزان انحراف تا چقدر مشکل ساز نمیشه ؟ و ایا باید این میزان انحراف را دقیقا برحسب درجه و با ابزار ریاضی اندازه گرفت یا این که معیار خاصی داره ؟

سوال 3 : اگر مراجعه به دکتر را پیشنهاد میکنید لطفا بگویید به چه نوع دکتری مراجعه شود ؟ ایا راه دیگری به غیر از مراجعه به دکتر هست ؟

سوال 4 : و اگر از نظر هزینه ی در مان هم برای برطرف کردن کجی الت تناسلی و عواقب عمل یا شرایط بعد از عمل هم بگید ممنون میشم ؟

سوال 5 : و یه چیز دیگه اگه الت را عمل کنیم ایا مشخص میشه که عمل کردیم ؟ جاش میمونه ؟ ایا شرایط این نوع عمل طوری هست که عمل را انجام بدی و کسی از این قضیه در خانواده مطلع نشه (یعنی شرایطط جوری هست که بتونی از دیگران مخفی کنی  به خاطر فشار اجتماعیش ) ؟

سوال 6 : ایا همچین عملی بی خطره ؟

با تشکر از شما . لطفا به تمام سوال ها پاسخ بدید چون من از این مسئله رنج میبرم و اعتماد به نفسم را هم از دست دادم و متاسفانه برای همچین مسائل جدی منابع مورد اطمینان و متخصص در دسترس نیست .
پرسش ۲۶/خرداد/۱۳۹۲ ۲۲:۴۵:۲۶ در مردان از 12432 (170 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۱۹:۰۶

1 پاسخ

+1 امتیاز

سلام

در مورد سوال اول اگر مسئله تنها امکان باروری است که می توان با یک آزمایش شمارش اسپرم (که البته متغیرهای متعددی را بررسی می کند) تا حدی اطمینان خاطر پیدا کرد. ولی فراموش نکنید که باروری فرایندی است که دو نفر در آن شریک هستند. لذا علیرغم سالم بودن ظاهری هر دو طرف باز هم در مواردی مشکلاتی در راه باروری وجود دارد (با منشاء ایمونولوژیک، ژنتیک و ...). در شرایطی که ازدواج جوانان در کشور به خودی خود در حال تبدیل شدن به یک بحران است، مرسوم شدن چنین غربالگری هایی قبل از ازدواج به نظر من اصلاً صلاح و اصولاً اخلاقی نیست. ازدواج یک پیوند ارزشمند است و این درست نیست که بجای توجه به مناسب بودن دو نفر برای زندگی مشترک با نگاهی کاسبکارانه از سر تا پای آنها را به بوته آزمایشگاه های پزشکی بسپاریم.

   در مورد انحراف آلت اگرچه علت دقیق آن هنوز مشخص نیست ولی کمبود تستوسترون در دوران جنینی که باعث رشد نامتقارن تونیکا آلبوژینا (یکی از غشاهایی که بدنه آلت را دربرگرفته است) می شود را در ایجاد آن دخیل دانسته اند. به این ترتیب به هنگام نعوظ، آلت به همان سمتی که در آن غشاء کمتر رشد کرده است منحرف می شود. شیوع این وضعیت بین 0.5 تا 1 درصد گزارش شده است. برای تشخیص، همکاران اورولوژیست از روش های مختلفی استفاده می کنند که شرح آن در این مختصر مقدور نیست. در بیش از نیمی از موارد این خمیدگی به سمت پایین است (Chordee) و بعد از آن خمیدگی به سمت چپ شایعتر است.

   تکنیک های جراحی متعددی برای اصلاح این وضعیت وجود دارند که طبیعتاً تصمیم گیری برای بکارگیری آن توسط جراح اورولوژیست انجام می گیرد اما تقریبا میزان موفقیت همه آنها بالای 80 درصد است.

   امکان مخفی نگهداشتن عمل از اطرافیان به شرایط زندگی شما باز می گردد ولی نفس عمل جراحی با اسکار یا جای عمل خیلی بارزی همراه نیست.

   البته کجی آلت در بیماری پیرونی هم دیده می شود که به علت ایجاد پلاک هایی در آلت است ولی با توجه به سن شما احتمال آن کمتر مطرح است.

   به هرحال تشخیص و درمان مناسب را به عهده همکاران اورولوژیست بگذارید.

پاسخ در ۲۷/خرداد/۱۳۹۲ ۱۰:۲۳:۲۸ از Dr. Azin (76,500 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۰۰:۲۳ در مردان از armin (120 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
+8 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۲۳/خرداد/۱۳۹۲ ۱۱:۳۶:۴۳ در مردان از 12333 (200 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۶/بهمن/۱۳۹۲ ۱۳:۱۹:۱۶ در مردان از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
???????
...