Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  تاثیر آلودگی هوا و آلودگی محیط‌زیست بر روی سیستم ایمنی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۷۳۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

تاثیر آلودگی هوا و آلودگی محیط‌زیست بر روی سیستم ایمنی

0 امتیاز
خسته نباشید. آلودگی هوا و آلودگی محیط‌زیست چطور می توانه بر روی سیستم ایمنی افراد تأثیرگذار بزاره؟ مرسی از کمک های همیشگیتون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۱:۲۴:۲۳ در ساير موضوعات از بابک ج. (190 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
در مورد آلودگی هوا تحقیقات بسیاری در خصوص ارتباطش با بیماری¬های خود ایمنی انجام‌شده است. ماده¬ی هیدروکربنی که از اگزوز ماشین و آسفالت در هوا پراکنده می¬شود، تأثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی ما بخصوص سیستم ایمنی بدن ما دارد. آلودگی هوا یکی از مواردی است که ما به آن اشاره می¬کنیم. مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که تنها عوامل ویروسی و باکتری¬ها، سبب¬ساز آسیب سیستم ایمنی نمی¬شوند. تنهایی و انزواطلبی در افراد جزو مواردی است که می‌تواند صدمات زیادی به سیستم ایمنی بدن بزند. احتمال مرگ و بیماری در افرادی که منزوی هستند بیشتر است. توصیه می¬شود که حتی اگر افراد تمایلی به برقراری ارتباط ندارند، حضور خودشان را در اجتماع کمرنگ نکنند. با شرکت در فعالیت¬های خیریه سعی کنند، زمینه¬ی ارتباطاتشان را با جامعه ادامه بدهند. کمبود خواب از دیگر مواردی است که باعث می¬شود که تعداد سلول¬هایی که از بدن، برای از بین بردن عفونت¬ها لازم است، کاهش پیدا کند. قند از دیگر مواردی است که بر روی سیستم ایمنی بدن، تأثیرگذار است. 100 گرم از شکر، توانایی گلبول¬های سفید را در از بین بردن باکتری¬ها به مدت 5 ساعت کاهش می¬دهد. کمبود آب، چون آب بدن ما باعث از بین رفتن و دفع سموم در بدنمان می¬شود، خیلی می¬تواند کمک‌کننده به سیستم ایمنی، باشد. صابون-های ضد باکتری که استفاده می¬شود. بر روی کودکان، بسیار تأثیرگذار است و باعث ایجاد حساسیت می¬شود. بهتر است که از صابون¬هایی که آنتی¬باکتریال نیستند استفاده شود. به‌خصوص در مورد کودکان. استفاده از حشره¬کش¬های شیمیایی در منزل باعث شده است که زنانی که سالی حداقل 6 بار در معرض ماده¬های شیمیایی هستند 5/2 برابر بیشتر درصد ابتلا به بیماری¬¬هایی مثل آرتریتو؟ و لوپوس؟ در آن¬ها بیشتر شده است. پس بهتر است که از حشره¬کش¬هایی غیر شیمیایی استفاده کنیم.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۱:۲۴:۴۵ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۳/بهمن/۱۳۹۳ ۰۶:۱۲:۴۹ در سلامت پوست از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۰۵:۵۰:۱۶ در زیبایی از آی تک (1,440 امتیاز)
???????
...