Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  استاندارد های کرم های موجود در بازار - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۰۰۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

استاندارد های کرم های موجود در بازار

0 امتیاز
سلام. می خواستم بدانم که کرم‌های موجود در بازار که تبلیغات زیادی هم برای آن‌ها می‌شود باید چه استانداردهایی را داشته باشند تا مضر نباشند؟ ممنون می شوم.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۱:۴۰ در ساير موضوعات از monna8 (220 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
شاید اگر از این چرب شدن نمی‌ترسیدیم، وازلین، که پدر و مادرانمان هم استفاده می‌کردند ، برای پوست خیلی مفید است . به‌خصوص در فصل زمستان که خشکی پوست ایجاد می‌شود. اما اگر نمی‌توانیم وازلین بزنیم می‌توانیم از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنیم که حتماً مجوز و پروانه‌ی وزارت بهداشت را داشته باشد. این‌ها آزمایش می‌شوند و در غیر این صورت ممکن است حاوی ترکیباتی باشند که آلرژی‌زا بوده و ایجاد حساسیت کنند . ممکن است پوست بادکند، قرمز شود، پاره گردد و خدای‌نکرده این موضوع در رنگ‌های مو و کرم‌های آرایشی هم بیشتر دیده می‌شود. رنگ‌های مو می‌توانند باعث آسیب و ریزش مو شوند . کرم‌ها می‌توانند باعث یک التهاب قدیمی‌شده و باعث زخم شوند. نکته‌ی دیگری هم که جدیداً به وجود آمده این است که در بعضی کرم‌ها که مجوز ندارند و غیراستانداردند سم آفلاتوکسین پیدا می‌شود و این سم به‌شدت از پوست جذب می‌شود، سرطان‌زاست و از نوعی قارچ تولید می‌شود . و اگر کرمی ، بررسی‌های لازم در آن صورت نگرفته باشد ، می‌تواند این سم را به بدن وارد کند .
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۴:۲۶ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
0 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۱۹:۳۶ در زیبایی از fakhri4 (300 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۱۵:۵۵ در سلامت پوست از مازیار33 (290 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۳۹:۴۴ در مغز و اعصاب از omiddarya (120 امتیاز)
???????
...