Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  رفتارهای سالم در خصوص مراجعه به استخرها و یا پارک‌های آبی چه چیزهایی هست؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۴۷۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

رفتارهای سالم در خصوص مراجعه به استخرها و یا پارک‌های آبی چه چیزهایی هست؟

0 امتیاز
سلام. می خواستم بدانم که رفتارهای سالم در خصوص مراجعه به استخرها و یا پارک‌های آبی چه چیزهایی هست؟ ممنون از شما.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۶:۱۲ در ساير موضوعات از مبین ج. (230 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
هنگام مراجعه به استخرها و مکان‌های تفریحی آبی دقت داشته باشند که وسایل شخصی خودشان، وسایلی که برای شنا معمولاً مورداستفاده قرا می¬گیرد، حوله و لباس شنا، دمپایی و کلاه و عینک به‌صورت شخصی استفاده شود از استفاده مشترک و اجاره¬ای این وسایل اکیداً خودداری کنند. نکته دیگری که باید دقت داشته باشند، استفاده از کلاه و عینک برای شنا کردن است اگر دقت کرده باشید، ورزشکاران حرفه¬ای شناگران حرفه‌ای حتی اگر مدتی کوتاهی هم در آب باشند حتماً با تجهیزات و ادوات این ورزش وارد آب می¬شوند. لذا باید دقت داشته باشند از کلاه استفاده کنند برای اینکه بهداشت موی خودشان را حفظ کنند، حتی برای دیگران مشکلی به وجود نیاید عینک هم جلوگیری می¬کند از مشکلاتی برای چشم می¬تواند اتفاق بیفتد، بیماری-هایی برای چشم به دنبال دارد و باعث می¬شود که درواقع آب وارد چشم این افراد نشود. نکته دیگری باید دقت داشته باشیم این‌که تا حد امکان از ورود آب به منافذ بدن جلوگیری کنیم، به‌خصوص از بلعیدن آب دوستان باید جلوگیری کنند.  همیشه به یاد داشته باشید بااینکه آب‌ها ضدعفونی می¬شوند اما کلر همه عوامل بیماری¬زا را از بین نمی¬برند پس ما باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشیم. نکته دیگری باید بخش اشاره داشته باشیم بعد از اجابت مزاج پیش از ورود به آب استخر حتماً شستشوی لازم در خصوص دست و اندام تحتانی صورت بگیرد و درصورتی‌که در آب رفتارهای غیربهداشتی مشاهده می¬شود مواد غیربهداشتی و درواقع مواد آلوده و مواد دفعی مشاهده می¬شود، حتماً سریع به مراقبان استخر خبر بدهند و به‌سرعت از آب خارج شوند. نکته دیگری که باید یاد کنیم نیمکت¬ها و صندلی‌های که اطراف استخر وجود دارند، این‌ها هم می¬توانند مشکل‌ساز بشود. باید مطمئن بشویم از پاکیزگی این نیمکت¬ها و صندلی¬ها و جایگاه¬هایی که در کنار استخر تعبیه‌شده‌اند. در مورد کودکان هم یک سری نکات را باید والدین دقت داشته باشند، در مورد ورودشان و پیش از ورودشان به استخر باید شستشوی کامل بدن صورت بگیرد، اندام¬های تحتانی به‌خوبی مورد شستشو  واقع بشود. نکته دیگر که باید دقت داشته باشیم پیش از شنا و بعد از هرچند دقیقه یک‌بار در طی شنا کردن بچه‌ها را به دستشویی ببرند و درواقع دقت داشته باشند که اگر لباسشون آلوده شد، اگر مشکل برای لباسشون اومد در کنار آب تعویض و شستشوی لباس اصلاً انجام ندهند و مکان مناسبی برای این مسئله در نظر بگیرند. مسئله دیگری که خیلی شایع است، و تقاضا می¬کنم والدین حتماً بخش دقت داشته باشند کودکان در معرض توجه شما در مرکز دید شما شنا کنند، چون خیلی از مواقع اتفاقاتی رخ می-دهد که متأسفانه بدون سر و صدا بچه¬ها دچار مشکلاتی مثل خفگی می¬شوند و غرق شدن برایشان اتفاق می¬افتد، برای اینکه این اتفاق¬ها نیفتد حتماً دقت لازم در این خصوص را داشته باشند و از مواد خوراکی مثل آدامس و خوراکی¬های ازاین‌دست به هنگام شنا کردن، دادنشان به بچه¬ها اصلاً توصیه نمی¬شود و حتماً اجتناب کنند چون خدای‌ناکرده بازهم می¬تواند مسئله خفگی را برای کودکان به دنبال داشته باشد.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۷:۲۷ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

???????
...