Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  امتیاز بازآموزی در کنگره ی بین المللی جراحان اعصاب - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۸۹۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

امتیاز بازآموزی در کنگره ی بین المللی جراحان اعصاب

0 امتیاز
سلام. سوالی دارم این که در کنگره ی بین المللی جراحان اعصاب امتیاز بازآموزی که در این کنگره است، درواقع برای شرکت کنندگان چه است و این‌که دست آوردهای این کنگره برای مردم عزیز ما چه خواهد بود؟ ممنون خداحافظ.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۳۹:۴۲ در ساير موضوعات از ruzbe 89 (220 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
خب امتیاز بازآموزی برای متخصصین جراحی اعصاب، 20 امتیاز بازآموزی و برای سایر رشته¬های مرتبط 14 امتیاز خواهد بود. به¬هرحال می¬دانید که ما در حوزه¬ی جراحی اعصاب در دنیا الآن کمبودی نداریم. تقریباً هیچ بیماری برای کارهای جراحی اعصاب به خارج از کشور اعزام نمی¬شود که کاری انجام شود. الی به‌ندرت خواست خود مردم ممکن است در مواردی اعزام بشود. دلیلش کارآمد بودن همکاران ما در داخل کشور است. این مسئله خوب به یمن تبادلات علمی که بیم متخصصین مختلف اتفاق می¬افتد، به دست می¬آید و این تبادلات علمی هم هم داخل کشور و هم خارج کشور است و هم با متخصصان خارجی کشور. قاعدتاً این همکاری که الآن دارد صورت می-گیرد و گروهی از متخصصین از کشورهای دیگر وارد این کشور می¬شوند و سخنرانی را خواهند داشت به این تبادلات علمی کمک خواهد کرد. در کنار این برگزاری کنگره که کاری مشترک است. ما برنامه¬ی مشترکی را هم با مرکز جراحی اعصاب آنفور که آقای پروفسور سمیعی مسئولش هستند و دانشگاه¬های مستقر در کشور آلمان یک تفاهم‌نامه‌ای را دانشگاه علوم پزشکی تهران دارد که PHD به‌اصطلاح علوم اعصاب پایه و بالینی را به‌صورت مشترک برگزار می¬کنیم. نوروساینس PHD اش تربیت می¬شود برای افرادی که متخصص رشته¬های مختلف بالینی هستند. یازده نفر انتخاب شدند و سال گذشته اعزام شدند و دارند این دوره را می¬گذرانند و ان‌شاءالله افراد دیگری هم اعزام خواهند شد برای این‌که پایه¬ی رشته علوم اعصاب در کشور ما قوی¬تر بشود.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۴۴:۳۵ از dr.mohajer (1,220 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۳۹:۳۶ در ساير موضوعات از susan 45 (200 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۳۰:۴۶ در ساير موضوعات از mahnaz 78 (180 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۲۶:۳۸ در ساير موضوعات از مازیار نوپو (750 امتیاز)
???????
...