Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  آموزش های خاص برای بچه‌های مبتلا شده به بیماری اوتیسم - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۷۱ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

آموزش های خاص برای بچه‌های مبتلا شده به بیماری اوتیسم

0 امتیاز
سلام می خواستم بگویید که آیا بچه‌های مبتلا شده به بیماری اوتیسم تحت یکسری آموزش های خاصی قرار می‌گیرند یا نه ممنون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۵۸:۳۰ در كودكان از mahsa7 (240 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
آموزش هایی را هم از روی بعضی از کتاب‌ها ، بعصی از حرکت های بدنی که در کار درمانی و گفتار درمانی می گنجد و این‌ها شاید این تمرینات منسجم در کنار آن دارو هایی که روان پزشک برای کودک می‌تواند بنویسد بتواند حال او را بهتر بکند و بتواند آموزش پذیر باشد . یک مقدار آموزش دادن این کودکان هم سخت است ، بااینکه ممکن است تست هوشی پایینی هم نداشته باشند ، اما آموزش پذیری آن‌ها یک مقدار با مشکلات همراه باشد . گفته می‌شود که پدر و مادر هایی که چنین بچه‌هایی دارند ازنظر دو متخصص ، هم متخصصین مغز و اعصاب کودکان استفاده کنند و هم متخصصین روان پزشک کودکان که بتوانند درواقع یک درمان خوبی را برای کودک شان داشته باشند یا یک شکلی دیگری هست که به هر حال با این کودکان ساخت و آن‌ها را بزرگ کرد و بعد هم فکر کنند که یک شکل دیگری از خلقت خداوند هست . مدتی بحث این بود که شاید برخی ویروس ها بتوانند باعث این مشکل بشوند ، بعضی ها گفتند که بیماری هایی که مادر در دوران بارداری می‌گیرد ، بعضی ها گفتند شاید آلودگی هوا ، فلزاتی سنگینی که در غذا ، در غذا های آماده ، در رنگ ها ممکن است می‌تواند وجود داشته باشد و این‌ها استنشاق بشود یا خورده شود توسط مادر و بتواند تأثیر خودش را بگذارد . برای همین بود که در چند سالی ، مثلا در یک بازه ی چند سالی صحبت این بود که واکسن نزنید و پدر و مادر ها را از واکسن ترساندند . خیلی‌ها این وسط مبتلابه بیماری های بدی شدند و حتی بچه ی شان را از دست دادند حتی در اروپا به این حساب که شاید ویروس ها بتوانند باعث این بیماری بشوند . چون این بیماری در اروپا و آمریکا شیوع بیش تری دارد نسبت به کشور های آسیایی ، اوتیسم . ولی دیدند که این نتیجه ای ندارد و به این نتیجه رسیدند که نه ، واکسن را هم باید سر جایش زد و هیچ ارتباطی با اوتیسم ندارد .
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۰۴:۱۲ از dr.mohajer (1,220 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۰۵:۳۳ در سلامت پوست از b12 (220 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۰۶:۳۷ در ساير موضوعات از mahsa7 (240 امتیاز)
???????
...