Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  تحقیقات جدید درباره ازدواج - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۸۵۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

تحقیقات جدید درباره ازدواج

0 امتیاز
سلام. لطفاً بگویید که آیا تحقیقات جدیدی هست که در خصوص ازدواج افراد حرفی برای گفتن داشته باشد؟ ممنون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۴۸:۵۲ در ساير موضوعات از maryam ft (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
اگر بخواهیم اشاره بکنیم به طور خاص ، باید تاثیر آن را روی اعتیاد به آن اشاره بکنیم که تحقیقات نشان داده است که سوء مصرف با وابستگی مصرف مواد مخدر در بین افراد 30 ساله در کسانی که در واقع رابطه ی زناشویی ندارند تا 12 درصد افزایش پیدا می کند . جدا شدن از همسر ، ما بعد از مرگ بالاترین فشار روانی را طلاق تلقی می کنیم و نام می بریم از آن که می تواند افراد را تحت شعاع قرار بدهد و روان افراد را مضمحل بکند . بنابراین اشاره شده است که جدا شدن هم می تواند باعث بشود که هم خطر ابتلا به اعتیاد به مواد مخدر در افراد افزایش پیدا کند و هم افسردگی بیش تری را تجربه کنند. جدا شدن تا 2 سال بعد از جدا شدن در واقع خطر اعتیاد را 13.5 درصد افزایش پیدا می کند که این هم نکته ی قابل توجهی است. به طور کل شاخص سلامت روان را در افراد تحت الشعاع قرار می دهد مسئله ی ازدواج، با توجه به این که ما در آمار و ارقام در کشورمان مشاهده می کنیم که متاسفانه کاهش 5 درصدی ازدواج و افزایش 6 درصدی طلاق را داشتیم با توجه به آمار سال گذشته. مسئولین ما باید به این نکته دقت کنند که چقدر این نکته می تواند سلامت روان و سلامت جسمی افراد را در جامعه تحت شعاع قرار بدهد و تمهیدات ویژه ای برای این که ازدواج ها خیلی سهل تر صورت بگیرد و افراد اشتیاق بیش تری داشته باشند به بحث ازدواج و پیوند زناشویی  با سهل کردن روال ازدواج برای افراد . این نکته، نکته ی حائز اهمیتی است و درصدد این باشند که اگر اختلافات خانوادگی به وجود می آید، راه اول و آخر طلاق نباشد ، یعنی راه کار هایی را برای افراد در نظر بگیرند، مشاور هایی را افراد استفاده کنند که به عنوان آخرین راه حل به طلاق نگاه بکنند. یعنی خیلی از مواقع به علل طلاق نگاه می کنیم ، بعضی از موارد مشکلات مالی هست مشکلات طلاق ، یا دخالت های خانواده ها هست . این ها مسائلی نیست که باعث بشود که ارکان یک زندگی متلاشی بشود و باعث بشود که یک خانواده ، بنیانش ویران بشود. خیلی راحت تر می شود این مسئله را کاهش داد و دقت بیش تری باید صورت بگیرد .
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۴۹:۱۸ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۰:۰۹ در ساير موضوعات از مبین ج. (230 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۶:۱۸ در ساير موضوعات از مبین ج. (230 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۸:۳۵:۰۴ در ساير موضوعات از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۰/بهمن/۱۳۹۳ ۱۳:۳۱:۲۷ در ساير موضوعات از m.sh (200 امتیاز)
???????
...