Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  دیسک گردن و مشکلات دست - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۳۱۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

دیسک گردن و مشکلات دست

0 امتیاز
150-    باسلام. من حدود سه ماه پیش دیسک گردن شدید داشتم درد آن قدر شدید شد که من را شبانه به بیمارستان بردند. از ناحیه هر دو دست فلج شدم یعنی به طور کلی انگشتهایم از کار افتاد . مچم به هیچ عنوان تکان نمی خورد بعد عمل شدم الان حدود بعد از سه ماه من تازه انگشتهای دستم یک مقداری تکان می خورد گفتند که ریشه های عصبم تحت فشار شدید بوده و در حین عمل کردن گفتند که احتمال فلج شدن دستهام وجود دارد ولی الان بعد از سه ماه ی مقدار انگشتهای دست من شروع به تکان خوردن کرده است میخواستم بپرسم که این عصب به طور کلی از کار افتاده؟ یا اینکه راه می افتد؟ دیسک گردن معمولی بود. خیلی شدید بود درد شدیدی داشتم. پنج و شش سالی بود این دیسک گردن را داشتم ولی یکی دو هفته که استراحت می کردم خوب می شد این سری درد شدیدی داشتم که کلی قرص و آمپول مصرف کردم که از درد شدید در کما رفتم. از دو دست فلج شدم ولی الان بعد از سه ماه یک مقداری انگشتهای دستم تکان می خورند و مچ دستم تکان میخورد. از ناحیه آرنج دست هایم خیلی قوی هستند ولی از ناحیه انگشت و مچ دست خیلی ضعیف است ولی حس می کنم در ماه اول یک مقدار بهتر شد ماه دوم باز یک مقدار بهتر شد در ماه سوم یک مقداری قوی تر شده مخصوصا دست راستم ولی دست چپم هنوز عصبش مثله اینکه ضعیفتر از راست است.اگر می شود راه حلی برای آن پیشنهاد دهید ممنون می شوم؟متشکرم از سایت جامعتان.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۳۲:۳۱ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از نیلرام (140 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
البته یک خورده جای تاسف است که این انسان به خودش بی توجه بوده و همان کارهایی که نباید میکردند را انجام دادند که کار به اینجا رسیده همکار جراح مغز و اعصاب هم خیلی کارشان را درست انجام داده دستشان درد نکند. البته وقتی این حالت پیش می آید یک مقدار زمان حلال مشکلات هست که باید صبر کنند همانطور که گفتند ماه اول، ماه دوم ، ماه سوم تا شش ماه جای این هست که چه طور پیش می رود و بهتر هم هست که با همان جراح مغز و اعصاب خودشان تماس داشته باشند چون هنگام عمل آسیب های ایشان را دیده اند و از همه مهمتر راهنمایی های بعد از عمل هست که بسیار مهم است یعنی من خواهشم از ایشان این است که اگر هرگونه ورزشی هر گونه کار خاصی، هرگونه دارویی میخواهند استفاده کنند حتما با پزشک معالجشان صحبت کنند از پیشنهادهای افراد مختلف شدیدا جلوگیری کنند برای اینکه به خودشان آسیب میرسانند و متاسفانه همین مشکل دوباره برایشان ممکن است پیش بیاید.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۳۲:۵۹ از dr.jawaheri (5,480 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۱:۲۱ در ساير موضوعات از احمد89 (210 امتیاز)
+4 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۶/فروردین/۱۳۹۳ ۱۷:۴۸:۴۵ در طب سنتی و مکمل از shiee (600 امتیاز)
???????
...