Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  علت تکان نخوردن گردن صبح ها پس از خواب - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۴۹۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

علت تکان نخوردن گردن صبح ها پس از خواب

0 امتیاز
خسته نباشید سوالی داشتم چرا بعضی وقتها صبح از خواب بلند می شویم می بینیم گردنمان را نمی توانیم تکان دهیم علت آن چیست؟ در این طور مواقع چکار باید بکنیم؟و آیا دستمال گرم کردن و روی آن گذاشتن آیا تاثیری دارد؟ ممنون از سایت خوبتون.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۴۵:۱۵ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از روژین1 (140 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
این مسئله بیشتر مربوط می شود به عضلات گردنی و لیگامن ها و تاندون هایی که آنجا هستند. چطور ایجاد می شود؟ شما برای مثال بالش که می گذارید زیر سرتان اگر نامناسب باشد یا جهت های غلط بگیرید عضلات کشیده می شود و این مشکل آفرین می شود.این را اگر شما رعایت بکنید معمولا برطرف می شود. بیشتر مواقع گرفتگی عضلات هست.بیشتر رعایت کردن و یک مقداری استراحت معمولا مسئله را حل می کند.
این دستمال گرم کردن می دانید تنها برای چی هست؟ تنها برای این است که آن فرد متوجه این است که گردنش مشکل دارد. خود همان باعث هشدار برای فرد است و می داند که باید رعایت بکند. حالا یک عده ای می گویند جواب می دهد یه عده ای می گویند جواب نمی دهد این ها فردی است. ولی واقعیت این که وقتی یک فردی گردن درد دارد بهتر است به پزشک مراجعه بکند تا تشخیص بدهد. بعد اگر مثلا گفتند که بخاطر کشیدگی عضلات هست، به خاطر دیسک هست یا به خاطر آرتروز یا ساییدگی اتفاق افتاده پزشک معالج راهنمایی می کند و با راهنمایی پزشک باید جلو برود. گردن جایی هست که نمی شود شوخی گرفت. حالا بیننده عزیزمان گفتند که کارشان به اورژانس کشید این ها نشان دهنده این است که باید چقدر به این مسئله توجه کرد.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۴۵:۳۲ از dr.jawaheri (5,480 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۶:۵۵ در ساير موضوعات از POORYA (130 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۴۲:۳۵ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از روژین1 (140 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۱۰:۵۳ در زنان و مامايي از ريحانه رزازي (120 امتیاز)
???????
...