Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  درد گردن و غده های لنفاوی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۹۵۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

درد گردن و غده های لنفاوی

0 امتیاز
عصرتون بخیر ببخشید آقای دکتر من دوتا سوال داشتم خدمتتان. اول اینکه یک پسر چهارده ساله دارم که از بچگی یعنی حدود چهار، پنج سالگی غده لنفاوی گردنش نمی دانم حالا چطوری شده بود یا فشار آمده بود یا چی شده بود نمی دانم این تورم کرده بود و درد می کرد. من دکتر بردم بیمارستان گفت که این حساس شده و باید دست به آن نزنید و کاری با آن نداشته باشید. این به مرور زمان تا دست به گردنش می زنیم خیلی دردش می آید مخصوصا الآن یک خورده خیلی حساس شده تا بهش دست می زنی یا ناخودآگاه لباسش را می خواهد در بیاورد خیلی درد می کند این یک سوالم. و سوال دوم هم این که خودم قبلا خیاطی می کردم شانه هایم خیلی درد می کرد که اول کم بود بعد به مرور زمان زیاد شد. الان حدود ده سال است که کار نمی کنم ولی الآن درد شانه هایم خیلی شدید شده و به طوری که حتی دستم را می برم بالا، البته گاهی وقت ها نه همیشه، یک حالت شکستگی یعنی دستم را نمی توانم پایین بیاورم اینقدر درد دارد. می خواهم که بخوابم نه به طرف شانه راست می توانم بخوابم و نه به طرف شانه چپ و فقط صاف می توانم بخوابم. نمی دانم حالا علتش چه چیزی هست. دکتر مغز و اعصاب هم رفتم ایشان نوار اعصاب گرفتند گفتند که از عصبت نیست. عصب های دستت و اینها کاملا سالم است. نمی دانم حالا دردش چه چیزی هست که گاهی وقتها درد می کند گاهی وقت ها نه. ممنون میشوم راهنمایی کنید.با سپاس از سایت شما.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۰۶:۵۲:۲۹ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از آیدا22 (140 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
راجع به پسرتان حتما بایستی یک پزشک ایشان را ببیند برای این که غده لنفاوی درگردن هست ولی به دست نمی خورد و حساس هم نیست و این باید بررسی بشود ببینند که این چه مشکلی پیش آمده، مخصوصا که اینقدر حساس هست و با کوچکترین ضربه یا کوچکترین تماس گردن درد ایجاد می شود، حتما باید این مریض بررسی بشود و علت مشخص بشود.
اما راجع به خودتان که یکی به خاطر شغلتان هست که البته سال هاست آن را کنار گذاشته اید و بیشتر کسانی که خیاطی می کنند به خاطر آن جهت های بدی که می گیرند و حتی آرایشگرها هم همینطور همه اش روی پا هستند و خیلی خم و راست می شوند به گردنشان فشار می آید، اینها آرتروز گردنیشان زودتر ایجاد می شود ولی خب همان طور که گفتند همکار جراح مغز و اعصاب بررسی کردند و گفتند که با تست اعصاب من چیزی پیدا نکردم بیشتر به نظر می رسد که مشکل ایشان در خود مفصل شانه، یعنی جمع مفصل شانه ای، هست که این حالت را پیش می آورد. ما در شانه تاندون هایی داریم که حرکت شانه را برای ما راحت می کنند. یکی از علت های درد که خیلی هم شایع هست شانه شان هست که من به نظرم باید مراجعه کنید و از نظر شانه باید بررسی بشود.منتها اگر خب در روزمره بار سنگین برمی دارید یا بعضی خانم ها می بینید که کیف هایتان را به شانه هایتان می اندازید و این باعث فشار می شود و باید جدا خودداری کنید و سعی کنید حدالامکان روی زمین ننشینید که موقع بلند شدن نخواهند به خودتان فشار بیاورید که به شانه ها فشار بیاید و بار هم فعلا با دستتان برندارید تا پزشک شما را ببیند.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۰۶:۵۵:۴۹ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
0 پاسخ
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۲۵:۵۶ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از arezoo (130 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
+7 امتیاز
1 پاسخ
???????
...