Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  برای خشکی پوست چه کارهایی می توان کرد؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۸۳۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

برای خشکی پوست چه کارهایی می توان کرد؟

0 امتیاز
سلام و خسته نباشید میگم به شما. و از سایت خوبتون که مشکلات ما رو رفع میکنه هم قدردانی می کنم.  می خواستم بپرسم برای خشکی پوست چه کارهایی می توان کرد؟ خیلی پوست خشکی دارم
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۵:۴۰ در زیبایی از آزاده سلیمانی 7 (180 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۵:۴۳

1 پاسخ

0 امتیاز
بعضی افراد به طور طبیعی پوست خشکی دارند. بعضی ها هم به مر.ر زمان که سنشان بالا می رود پوستشان خشک می شود یعنی افراد مسن با خشکی پوست بیشتر ناراحتی و مشکل دارند. یکسری از کارهایی که افراد برای پیشگیری باید انجام بدهند این است که از شوینده های خیلی قوی استفاده نکنند. در حمام آب خیلی داغ استفاده نکنند. مدت حمام کردنشان خیلی طولانی نباشد. صابون ملایم که توصیه ما صابون گلیسرینه، صابون های طیتون، صابون آلووراء این ها ترکیباتی دارند که پوست را زیاد خشک نمی کنند. بعد از استحمام هم وقتی که بدنشان را خشک کردند بلافاصله از یکسری کرم ها و لوسیون های نرم کننده استفاده کنند و بزنند به تمام بدنشان که این کمک می کند رطوبت در پوستشان حفظ شود و تعداد دفعات استفاده کردن از کرم ها و لوسیون ها را افزایش بدهند. یعنی اگر پوستشان خشک هست حتماً هر شب یا روزی یکی دو بار این کار را انجام بدهند.
صابون گلیسیرین هم جزء ترکیباتی هست که پوست را خشک نمی کند. در آن صابون ترکیبات گلیسیرین وجود دارد. به جز صابون های گلیسرین دار یکسری پَن هم داریم که در واقع این پَن ها ترکیبات صابونی را ندارند  PH آن ها با PH پوست نزدیک تر است یعنی PH اسیدی ندارد و باز کمتر باعث خشکی می شود. به اسم پَن گفته می شود که بعضی مواقع PH 4 و 5/4 و 5 هست و در این رنج تغییر می کند و برای پوست های خشک مناسب تر است و استفاده از آن باعث می شود پوست حالت خشکی و زبری پیدا نکند.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۷:۲۸ از Dr.Shahabi (92,580 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۰۲:۵۵ در زیبایی از کیانوش 99 (210 امتیاز)
???????
...