Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  جای جوش یا همان اسکارها - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۹۷۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

جای جوش یا همان اسکارها

0 امتیاز
سلام. فرو رفتگی به جا مانده از جوش یا همان اسکارها را چگونه می توان از بین برد؟
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۷:۴۳ در زیبایی از عباداله اکبری (180 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۷:۴۳

1 پاسخ

0 امتیاز
جای جوش و اسکار که مشکل شایعی هست که خیلی افراد با آن درگیر هستند. توصیه ما این است که نگذارند به این مرحله برسد. جوش هایشان را دستکاری نکنند و حتماً زمانی که جوش دارند درمان بکنند تا از این موضوع پیشگیری بکند. وقتی که اسکار ایجاد شد درمان های مختلفی وجود دارد. باید دید که اسکارها چه شکلی هستند؟ چون همه یک جور جواب نمی دهند. یکسری درمان های جراحی وجود دارد که کمک می کند آن ها در واقع از عمق به سمت بالا بیایند و درمان های لیزر و *درمبرژن و *میکرو درمبرژن روش هایی هستند که پوست را از روی سطح پوست می سابند، یک لایه برداشته می شود حالا یا به صورت فیزیکی یا از طریق لیزر بهتر میشود. معمولاً از  لیزر *سیهوتو استفاده می شود که یک سطح از پوست برداشته می شود. *سیهوتو های فرکشنال که خیلی آسیب شدید پیدا نمی کنند معمولاً چند جلسه هست. مثلاً ماه به ماه چندین جلسه این کار انجام می شود و کمک می کند که بهتر بشوند. توصیه ما این است که بهتر است پیگیر باشند، بهتر است که این کارها را در فصلی که هوا خنک هست انجام بدهند تا دوباره مشکل لک به وجود نیاید. یک درصدی بهتر می شود، انتظار این را نداشته باشند که کاملاً خوب بشود و بسته به نوع اسکار 70% -60% قابل درمان هست.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۰۱:۲۵ از Dr.Shahabi (92,580 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۷:۴۷ در زیبایی از lleila afshari (400 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۹:۴۷ در زیبایی از z.p72 (320 امتیاز)
+10 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/فروردین/۱۳۹۲ ۰۹:۳۰:۰۷ در زیبایی از Mohammad.K (260 امتیاز)
+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۵/خرداد/۱۳۹۲ ۱۴:۴۱:۵۵ در زیبایی از masoud (280 امتیاز)
+11 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۰/تیر/۱۳۹۳ ۰۹:۲۹:۳۰ در سلامت پوست از انا (390 امتیاز)
???????
...