Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  استفاده از صابون برای شستشوی بدن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۸۶۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

استفاده از صابون برای شستشوی بدن

0 امتیاز
سلام . خسته نباشین. شوینده بدن برای شستن بدن بهتره یا صابون؟ شوینده ها چه نوع موادی هستن اصلا؟
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۰۲:۴۸ در زیبایی از کیانوش 99 (210 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۰۲:۴۸

1 پاسخ

0 امتیاز
شوینده های بدن را به 3 دسته تقسیم میتوان تقسیم کرد. 1- صابون ها. 2- پن یا سیندت؟ درواقع فرق این دو دسته در این است که صابون ها  ترکیبات قلیایی هستند در نتیجه ph پوست که ph  اسیدی است و وفتی از صابون استفاده میشود ph  پوست را بالا برده و آن را  قلیایی کرده.  پن ها یا سیندت ها درواقع ph اسیدی دارند و برای پوست مناسب تر است . و دسته سومی هم به نام کامبار ؟ است که در ایران خیلی وجود ندارد و  درباره آن صحبت نمیشود.  درواقع صابون ها میتوانند هم در حالت جامد باشند که به صورت بار است و  هم در حالت مایع باشد هر کدام از آنها میتوانند حالت  جامد و مایع  را داشته باشند و نمیتوان گفت که صابون جامد و صابون مایع درواقع باید دید که اینها صابون هستند یا پن.  توصیه میشود که از پن ها استفاده شود زیرا ph  انها با پوست بدن سازگارتر است. و پوست را کمتر خشک میکند یخصوص افرادی که پوست خشکی دارند. اما افرادی که پوست نرمالی دارند  اگر از صابون ها هم استفاده کنند مشکلی پیش نمی آید. فقط صابون ها پوست را به حالتی که کثیف تر است  بهتر تمیز میکنند یعنی قدرت پاک کنندگی و تمیزکنندگی صابون بیشتر  است. پن ها قدرت پاک کنندگی و تمیزکنندگی کمتری نسبت به صابون ها دارند.  بعد به اینها موادی اضافه میکنند مانند گریسیلین،  بادام ترکیبات مختلف که میتواند تا حدودی بیشتر در افرادی که پوست  خشکی دارند کمک کند که پوست از حالت خشکی خارج شود چون صابون همه ی چربی در روی پوست را بر میدارد حتی چربی مفید بین سلول هارا برمیدارد و احساس خشکی به افراد دست میدهد توصیه میشود که هر فردی  چه پوست خشک چه پوست چرب  بعد از شستشو با صابون حتما از مرطوب کننده استفاده کنند البته مرطوب کننده مناسب و سازگار با پوست افراد که کمک کند که آب بر روی پوست تبخیر نشود چون آب روی پوست که تبخیر شود پوست حالت خشکی و زبری  و ترک پیدا میکند.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۰۸:۱۱ از Dr.Shahabi (92,580 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۳۳:۰۲ در زیبایی از امیدوار وارسته (160 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۳۳:۲۶ در زیبایی از اافسانه 99 (320 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۳۳:۳۸ در زیبایی از اافسانه 99 (320 امتیاز)
???????
...