Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  دردهای مربوط به مفاصل واسط - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۴۷۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

دردهای مربوط به مفاصل واسط

0 امتیاز
درود بر شما. اگر میشود کمی در مورد دردهای مربوط به مفاصل واسط توضیح دهید؟نیاز است که پزشک قلب ما را معاینه کند ؟باسپاس از سایت جامعتان.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۳:۳۰ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از سعید33 (160 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
مفاصل واسط در طرفین و پشت مهره ها واقع شدند. این مفاصل ممکن است در جریان تصادفات با اتوموبیل آسیب ببینند و گردن درد و سر درد ایجاد کنند. در شغل هایی که شخص مجبور است مرتبا گردن خود را به عقب ببرد مثل نقاشی کردن سقف، این مفاصل گرفتار می شوند. نشانه های گرفتاری این مفاصل عبارتند از : درد در وسط یا طرفین گردن و انتشار آن به استخوان های کتف و قاعده جمجمه و یا یک بازو.دردهای گردن بعضی موقع ها به قفسه سینه میزند همه شان هم از پشت می زند که آن می تواند در زمینه آرتروز باشد یا همان دیسک از جایش بیرون آمده و فشار می آورد البته برعکسش هم هست دردهای قلبی می تواند خود را در ناحیه گردن نشان می دهد حتی ما به بچه ها می گوییم اگر درد از ناحیه شکم تا فک به پایین اگر یک فردی درد داشته باشد و ریسک قلبی بالایی داشته باشند از نظر ؟؟؟ این را بحث گرفتاری قلبی در ابتدا بکنید ولی خب اگر یک فرد درد گردن با حرکت کردن و فعالیت فیزیکی ایجاد  می شود حتما باید به فکر گرفتاری قلبی هم باشند چون ممکن است که مشکل قلبی باشد و حتما با مراجعه متخصص قلب بررسی می کند اگر قلب باشد که درمان . نبود هم که لااقل خیال فرد را راحت می کند میگوید که مشکل شما در قلب نیست و بیمار برای بررسی علت های دیگر بررسی می شود.اورؤانس هست. البته عفونت ها هم ممکن است ستون فقرات را درگیر بکند منتها این ها خیلی نادر هست حتی می تواند شکستگی استخوانی در فقرات این حالت ها را برای بیمار ایجاد کند خب منتها بیمار در آن ها یا سابقه پوکی استخوان یا حتی سابقه های سرطان را خواهد گفت که ممکن است استخوان را درگیر کرده باشد. این ها را دیگر بیمار سابقه دارد و خود سن هم بسیار مهم است که بایستی حتما آن را هم در نطر گرفت.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۳:۴۷ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۲۰:۰۷:۲۳ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از ناز1 (1,000 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۴۲:۲۷ در هورمونی و غدد از zari9 (150 امتیاز)
???????
...