Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  رابطه کبودی و درد پا - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۹۵۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

رابطه کبودی و درد پا

0 امتیاز
درود بر شما قسمت اول سئوالم این است که شوهر من تقریبا مدت کوتاهی است که پشت زانویش حالت کبودی شده، یعنی خودشان تاکید صد در صد دارند که جایی نخورده . به شدت درد می کند وقتی که زانویشان را خم می کنند، به شدت درد می کند. می خواستم بپرسم این کبودی می تواند ناشی از بیماری یا موردی باشد؟ چون خیلی نگران است. سوال دوم هم این است که پسر من قد به دنیا آمدنش 52 سانتی متر بوده، تولد دو سالگی اش که بردم پایش گفتند که قدش 94 است. حالا پایش خود بهداشت گفت که قدش خوب است ولی من به چشم خودم در مقایسه با دیگران احساس می کنم که قدش آنقدر که باید با توجه به سنش بلند نیست. می خواستم ببینم قدش خوب است؟ و قسمت سوم سوالم هم این است که بعضی وقت ها زیر چشم همین پسرم یک حالت گودی قرمز می اندازد. یک حالتی انگار که خواب آلوده می شود. در حالی که بعضی وقت ها از خواب هم بیدار می شود خیلی کم یک حالت گودی پایین چشمش می اندازد. می خواستم ببینم برای کمبود ویتامین است؟تشکر می کنم از سایت خوبتون.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۳۱:۴۲ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از سورمه (160 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
خوب در مورد قسمت اول که فرمودند کبودی در قسمت پشت زانو هست، بعضی وقت ها ضایعاتی که توی قسمت های بورس زانو یا کیست هایی که در پشت زانو ایجاد می شود ممکن است که این حالت ها را ایجاد بکند. یعنی حتی بدون ضربه خوردن. در نتیجه حتماً این حالت کبودی را اول با یک ارتوپد یا یک روماتولوژیست مشورت بکنید، معاینه بشود، ممکن است که لازم باشد که بررسی از نظر کلسیوم، ویتامین D انجام بشود و ما در واقع مطمئن بشویم که معضلی در خون بیمار، در ویتامین ها، املاح معدنی، کلسیوم و این ها وجود ندارد. و بعد حتی اگر لازم باشد بررسی با سونوگرافی یا سی تی اسکن از آن قسمت انجا بشود. گاهی ممکن است یک کیست پوپلیته ؟ یا کیست زانو وجود داشته باشد که خودش را به این شکل نشان بدهد. بنابراین بررسی توسط یک متخصص داخلی، روماتولوژی یا ارتوپد حتماً توصیه می شود. این سوال اول. سوال دوم را بگوییم. بحث قد. این را در واقع توصیه ما این است که معمولا قد و وزن بچه را باید با هم سنجید. BMI در بچه ها کمتر از بزرگسالان ارزش دارد ولی برای BMI بچه ها ما می بریم تو نمودارشان و با آن وزن های 5% و 10% و 25% و 70% ، 90% و این ها با آن ها مقایسه می کنیم اگر در بهداشت به شما گفتند، این را حتماً با متخصص اطفال یا متخصص غددی که در مورد قد اطفال کار می کند یا قد بزرگسالان کار می کند، حتماً قد و وزن بچه همه را ببرند تو نمودار. الان خوب دستگاه و وسایلی هست که دیگر آنالیز کل بدن را برای بچه انجام می دهند و می توانند بگویند از نظر سلامت در چه وضعیتی بچه به سر می برد. پس حتماً این کار انجام بشود. اما در مورد گود افتادن دور چشم، در همین بررسی هایی که برای قد و وزن بچه می کنید، بررسی کنید.  گود افتادن بعضی وقت ها هیچ علت خاصی ندارد ولی وقتی که آب بدن بچه کم باشد یا اینکه بچه لاغر تر از معمول باشد، ممکن است این حالت وجود داشته باشد گاهی هم نه تعادل الکترولیتی بدن به هم ریخته که حتماً باز هم بررسی های آزمایشگاهی می خواهد که به نظرم با متخصص اطفال یا متخصص غددی که در ارتباط با قد و وزن کار می کند حتماً مشورتی را داشته باشید.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۳۲:۰۲ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۶:۲۳ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از maryam.57 (130 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۱:۳۵ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از عطیه (130 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
???????
...