Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  علت گر کرفتگی بدن از داخل - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۳۹۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

علت گر کرفتگی بدن از داخل

+1 امتیاز
روزبخیر. ببخشید دکتر من دختر 15 ساله ای دارم چون خیلی همیشه گرمش بود، دست که میزدم بدنش داغ نبود ولی همیشه از درون گرمش بود. بعد یک سری آزمایش آقای دکتر نوشت که آلکالین فسفاتش 13 تا دانه بالاست، دایرت بیلروبینش؟ هم 0.4 است. خواستم بدانم این ها دلیل گرم بودن بدنش است؟ و یک سوال دیگر آقای دکتر. چرا دختر من بعضی موقع های PSH اش بالا می رود و بعضی موقع ها پایین است؟ آزمایش .. هر 6 ماه به 6 ماه تکرار می کنم. گاهی نزدیک به 4 است گاهی خود به خود می آید پایین.ببخشید یک دختر 18 ساله ای هم دارم که با خوردن ماهی و هندوانه و چیزهایی که طبع سردی دارند، سریع دلپیچه می گیرد، می خواستم ببینم آیا این ها را حذف کنم یا پشتش باید نبات داغ بدهم و باهاش بسازم؟متشکر از سایت علمیتان.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۵۵:۲۰ در هورمونی و غدد از ترمه1 (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
در مورد سوال اولشان که در هر صورت آزمایشاتی را گفتند که اختلال.. همیشه تفسیر این آزمایش ها را بگذارید بر عهده پزشک. چون مثلاً شما می آیید با چه مقایسه می کنید؟ با عددی   که در ستون سمت راست هست، با آن مقایسه می کنید. در حالی که آن ها اصلا معیار تشخیصی پزشک ما نیست. خیلی از وقت ها اصلا آن عدد ها خیلی شرایطی را نشان می دهند که پیشرفته است خودش. مثلاً آن عدد را TSH را برداشته نوشته فلان عدد تا فلان عدد، خود آن رنجی که گفته بیشتر از حد طبیعی است. پزشک بر اساس مطالعات بالینی، تحقیقاتی که انجام می شود، مثلاً می آید برای TSH یک محدوده ای را در واقع در کتاب علمی ذکر می شود، مقالات جدید مثلاً دیگه آپ تو دیت و به روز چک می شود که بر اساس آن می آید آن عدد ها را تفسیر می کند. پس تفسیر را همیشه بر عهده پزشک بگذارید. ولی این عدد هایی که شما گفتید توجیه کننده علائم دختر خانم شما نیست. حتماً دختر خانم شما هم از نظر بحث سایکولوژیک یعنی روانی و اضطرابی باید بررسی بشود هم از نظر جسمی بررسی بیشتر لازم هست که انجام بشود. به خصوص با دکتر غدد و متابولیسم حتماً مشورت تان را داشته باشید.
اما در مورد قسمت دوم که البته در مورد دختر خانم دومتان بود که فرمودید با بعضی غذاها دلپیچه پیدا می کنند، حتماً با دکتر گوارش مشورت بکنید، البته من سنشان را نمی دانم که اطفال هستند یا بزرگسال، که ذکر نکردید. .. بله 15 سال. اگر بزرگسال هستند که با دکتر بزرگسال مشورت کنید چون ممکن است که آلرژی به مواد غذایی داشته باشند یا بیماری در روده کوچک یا در معده شان وجود داشته باشد که نسبت به این قضیه حساسیت دارند. این است که حتماً ریشه یابی را انجام بدهید.
و من مشکل دوم دخترشان را فراموش کردم. گاهی که سوالات متعدد می شود فراموش می شود. من فکر می کنم ، احتمال می دهم سئوال دوم را همان در سوال اول جواب داده باشم که بررسی ایشان از نظر پزشکی لازم هست. یعنی علامت هایی که ذکر می کنند، هم بحث جسمی و آزمایشگاهی می خواهد.
یک نکته خیلی مهم بگویم، همیشه و همیشه اختلالات متابولیسم بدن در واقع باید به طور جامع بررسی بشود. یعنی بچه ای که مثلاً کوتاهی قد دارد حتماً باید متابولیسمش.. که این متابولیسم می تواند شرح حال باشد، معاینه باشد، آزمایشات کامل باشد. بادی آنالیز باشد یا دستگاهی که بررسی کل بدن انجام می دهند یا اینکه در بزرگسالان هم همین. فردی که با چاقی آمده که مثلاً چاقیش هم استپ کرده مثلاً رژیم هم می گیرد پایین نمی آید یا می گوید آب می خورم چاق می شوم این ها اکثرا اختلالات متابولیسم هستند. هنوز در کشور ما خیلی توی بحث های متابولیسم ما خیلی با بیمارانمان نتوانستیم کارهای علمی و درستی را انجام بدهیم. حتماً مراکزی را بروید دنبالش که بحث متابولیسم را دقیق بررسی کنند.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۵۵:۳۹ از dr.jawaheri (5,480 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۰۳:۱۰ در سیستم ادراري تناسلي از رضا6 (120 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۴۵:۲۰ در دستگاه گوارش از Majido (120 امتیاز)
???????
...