Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  اطلاعاتی راجع به شبه آنفولانزا - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۸۲۱ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

اطلاعاتی راجع به شبه آنفولانزا

+1 امتیاز
خسته نباشید. عرض کنم در رابطه با موج جدید شبه آنفولانزا بگویید و چه علائمی دارد و افرادی که در معرض خطر هستند چه کسانی هستند و چه کنند؟باسپاس فراوان از سایت شما.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۳۸:۳۹ در بیماری های عفوني از saniya (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
اصولا در فصول سرد به خاطر اینکه بقای ویروسها چه به خاطر کاهش رطوبت نسبی در هوا و چه بخاطر سرما و کاهش نور خورشید در سطوح بیشتر است چنانچه در تابستان ویروس آنفولانزا و اکثر ویروسهای تنفسی نمی توانند 5 دقیقه بیشتر دوام بیاورند بخاطر آفتاب گرمی که به آنها می خورد، در صورتی که در سطوح سرد و سایه مثل درستگیره های اتوبوس، روی میز، 8 ساعت می توانند در فصول سرد دوام بیاورند و یکی از راههای عمده انتقال هم همین هست که دست به اینها میزند و آدم به طور ناخوداگاه دست به چشم و بینی و دهان می برد و ویروس را وارد مخاط می کند که یکی از راههای عمده پیشگری این هست که وقتی بیرون می روید و تماس پیدا می کنید با اشیاء بیرون، وقتی بر میگردید روزانه چندبار دست های خودتان را بشویید. به هر حال ویروس های تنفسی معمولا 15 نوع ویروس حداقل هستند که بیماری تنفسی مشابه هم می میدهند و بدترین و شدید ترین خود آنفولانزا است. معمولا 3نوع ویروس در جهان در گردش هست. ویروس یک نوع از گروه B و 2 نوع حادی که   و یکی   . امسال موج آنفولانزایی که وارد شد در اواخر آذر موج  بود. البته تنها ویروس آنفولانزا نیست چنانچه در نمونه گیری هایی که 11 تا آزمایشگاه منطقه ای ما و آزمایشگاه ملی ما انجام دادند حدود 17 درصد مبتلاسان خود آنفولانزا را دارند بقیه انواع دیگر ویروس ها هستند. به هر حال هوای سرد هم بعضی از این بیماری ها را تشدید می کند. علائم همه شان هم تب، سرفه، گلودرد، سردرد، بدن درد، و کوفتگی است. و خوب عوارض مثل سینوزیت و عوارض شدیدتری مثل ذات الریه و عفونت ریه که بشتری می خواهد و مقداری خطرات جانی هم در بعضی موارد دارد و گاهی به هر صورت گرفتگی عضلات به ندرت در به ندرت می دهد.اکثر موارد خوب می شوند خوب گاهی هم . این عوارض بیشتر د اشخاصی هیت که یا بیماری های مزمن ریوی در وهله اول دارند مثل بیماری برونشیت مزمن آسم دارند. بیماری های عروقی قلب دارند. احتمال بروز حوادث قلبی را بیشتر می کند در این افراد.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۳۹:۲۱ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۲:۳۲ در بیماری های عفوني از مومنی1350 (150 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۹:۵۱:۳۰ در اعصاب و روان از ava22 (180 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۲۹:۰۵ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از سورمه (160 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۳۹:۴۵ در دستگاه گوارش از سوده5 (450 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۱۴:۲۳:۰۸ در دستگاه گوارش از 1244 (380 امتیاز)
???????
...