Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  اطلاعات راجع به انجمن دیابت ایران - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۴۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

اطلاعات راجع به انجمن دیابت ایران

0 امتیاز
با سلام.می دانیم که یکی از مهمترین راههای کنترل دیابت آموزش هست در زمینه تغذیه و تحرک مناسب. بفرمایید در انجمن دیابت ایران در این خصوص چه اقداماتی تا به حال انجام پذیرفته است؟ممنون می شوم توضیح بفرمایید. متشکرم از سایت خوبتان.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۹:۳۱:۵۱ در ساير موضوعات از نینا1 (190 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بیماران دیابتی نیازمند آموزش های دقیق هستند. چرا که اموزش دارای اهمیت بیشتری از درمان با داروست و متاسفانه در شیوه های سنتی درمان در ایران همچنان به استفاده از دارو تاکید می وشد. رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه آموزش کنترل میزان قند به بیمار در بسیاری از کشورهای جهان ضروری است گفت آموزش جلوی بسیاری از بحران ها را گرفته و حتی نیاز به دارو را به صورت جدی در بیماران کاهش می دهدو دکتر امیرکامران نیکو سخن درمانهای نوین را مسلتزم کنترل میزان قند خون، تغذیه سالم و ورزش دانشت و گفت حمایت های روان شناختی و اجتماعیف آموزش، تغذیه سالم، ورزش، کنترل روزانه قند و در نهایت دارو از مولفه های مهم در حفظ سلامت بیماران دیابتی به شمار می رود.
انجمن دیابت باید یگوییم یکی از قدیمی ترین انجمن های دیابت هست که هم در منطقه و حتی بگیم در سطح جهان در این سطح بوده و حتی بگوییم عضو فدراسیون بین المللی دیابت هست. تقریبا سالیان سال هست که به امر آموزش دیابتی ها در انجمن دیابت ایران اشتغال داریم به این صورت که جهانی که در ارتباط با آموزش دیابت وجود دارد به این صورت هست که هر دیابتی به انجمن دیابت مراجعه می کند و با توجه به سن و شیوه ای که برای درمانش دارد یعنی از قرص استفاده می کند یا انسولین 10 ساعت در کلاس های آموزشی انجمن دیابت ایران شر کت می کند تا راه  کنترل دیابتش را فرا بگیرد چون همانطور که همیشه واقعا به این مساله شاره کردیم درمان دیابت درمان این نیست که فقط به عهده پزشک باشد. این شخص دیابتی عامل اصلی درکنترل دیابت هست . بنابراین باید بتواند فعالانه در درمانش با پزشکش شرکت کند و این نیازمند این است که آموزش ببیند و تا این آموزش ها وجود نداشته باشد متاسفانه موفقیت کلی حاصل نخواهد شد.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۹:۳۲:۱۵ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۹:۵۶:۱۹ در بیماری های عفوني از ava22 (180 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۳۹:۴۵ در دستگاه گوارش از سوده5 (450 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۱۴:۲۳:۰۸ در دستگاه گوارش از 1244 (380 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۴/بهمن/۱۳۹۳ ۱۷:۰۸:۰۳ در ساير موضوعات از soodeh (2,350 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۰۳:۴۴ در كودكان از rock (120 امتیاز)
???????
...