Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  روش پیشگیری از بیماری ها - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۶۲۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

روش پیشگیری از بیماری ها

0 امتیاز
با سلام و خسته نباشید به دکتر عزیز. برای پیشگیری از بیماری¬ها چه باید کنیم؟باسپاس از این سایت.
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۱۹:۱۵ در ساير موضوعات از nila (160 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
برای پیشگیری از بیماری¬ها، نخستین لقمه یا قاشقی که افراد دردهان خود می¬گذارند، اگر احساس بی¬مزگی یا احساس بدی داشتند، فوراً آن را دور ریخته و تا پیداکرده اشتها، هیچ نوع غذای دیگری را مصرف نکنند زیرا سلامتی افراد درگرو همین کار است. در غیرازاین صورت در زمان کوتاهی، ناراحتی¬های جسمی و پس‌ازآن ناراحتی¬های روحی به سراغ افراد خواهد آمد. هر فردی ساختار و خصوصیات بدن خود را بهتر از هر پزشکی می¬داند. همچنین می¬داند که به چه چیزهایی حساسیت دارد و چه نوع غذاهایی با بدن او سازگار نیست. حتی¬الامکان از استفاده از نان گندم پرهیز شود. می¬توان به‌جای آن از نان جو یا نان گندم همراه با جو استفاده کرد. همچنین می¬توان از نان سنگک برشته، یا نان سبوس¬دار همراه باکمی سیاه¬دانه استفاده کرد. هنگام مصرف مواد غذایی گرم مانند عسل می¬توان از مواد خنک مانند سرکه، خیار یا کاهو استفاده کرد و از مصرف غذاهای لبنی مانند ماست یا دوغ همراه با غذاهای گوشتی باید پرهیز کرد. مصرف چای معمولی دارای مضراتی است که می¬توان به‌جای آن از چای گیاهی و یا چای سبز استفاده کرد. در طب سنتی، خوردن گوشت مرغ، زیاد توصیه نشده است به این دلیل که گوشت مرغ دارای طبیعت سردتر است. بیشتر سرخ¬کردنی¬ها دارای طبیعت گرم و خشک هستند. به‌جای قند و شکر می¬توان از عسل و نبات استفاده کرد. روزانه تنها باید یک وعده‌غذایی پختنی مصرف شود و در وعده¬های دیگر، می¬توان از غذاهای آماده، میوه و سالاد استفاده کرد تا در اثر پرخوری دچار امراض گوناگون یا چاقی نشد. در میان گوشت¬ها بی‌ضررترین گوشت، گوشت ماهی است و گوشت قرمز و گوشت مرغ به ترتیب بعد از گوشت ماهی بهترین گوشت¬ها هستند. البته از انواع گوشت قرمز، بهترین آن گوشت گوسفند و گوشت شتر است و گوشت¬هایی مانند گوشت گاو و یا گوساله مفید نیستند.
پس قاعدتاً در خوردن¬ها مثلاً فرض بفرمایید که کسی میوه¬ی اضافی می¬خورد که این میوه یک‌بخشی انرژی دارد. همین‌جا باید یک‌چیزی را اشاره‌کنم، وقتی ما از چاق شدن یا لاغر شدن صحبت می¬کنیم، خیلی از چیزهایی را که می¬خوریم، بعضاً فکر می¬کنند که من اگر آن چیز خوب را بخورم که چاق نمی¬کند چون مثلاً میوه که خوب است و ما همیشه تشویق به میوه خوردن می¬کنیم، پس تا جایی که می¬توانند میوه را بخورند. خیر این¬طور نیست و انرژی آن باید لحاظ شود؛ یعنی اگر همین چیز خوب زیاد خورده شود، بعدازآن باید انتظار اضافه¬وزن بدن را داشت. ما ایام عید را باید داشته باشیم ولی اگر جایگزین کردیم خیلی مشکلی ایجاد نمی¬شود. آن چیزی را که بد نیست که ما در فرهنگمان بیاوریم، این است که در خیلی از جاهای دنیا در پذیرایی‌ها از سبزیجاتی که می¬شود همین¬طوری آن¬ها را خورد استفاده می¬شود مثل کرفسی¬ که تمیز شده و هویج را در ابعاد کوچک‌تر و خیلی از چیزهایی را می¬شود خورد و با یک سس مخصوص به خودش هم می¬شود آماده کرد و سرو کرد، اگر این¬ها را حتی زیاد هم که بخورید مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اگر این فرهنگ¬سازی بشود که در این ایامی هم که با بچه¬ها بیشتر در کنار هم هستیم، اگر ما بزرگ‌ترها رعایت کنیم و چیزهای خوب را بخوریم، شاید آن چیزهایی را که بچه¬ها در طی سال نمی¬خوردند، مثل میوه¬جات و سبزیجات بتوانیم تشویق به خوردنشان کنیم.
پاسخ در ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۱۹:۳۰ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۴۴:۰۹ در ساير موضوعات از sirvan kh (240 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۵۸:۱۸ در ساير موضوعات از mahsa7 (240 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۲۵ در زیبایی از tina44 (300 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
???????
...