Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  مصرف دارو و ریزش مو - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۶۴۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

مصرف دارو و ریزش مو

0 امتیاز
ببخشید از حضور آقای دکتر یک سوال داشتم. خانمی هستم 27 ساله من آزمایش دادم و بعد یک چند وقتی است که افتضاح ریزش مو دارم و پیش متخصص رفتم و روی و فرفولیک به من دادند و بعد یک مقداری از اینها تقریباً 20 تا دانه از اینها مصرف کردم بهتر که نشد بدتر شد. بعد پیش یک متخصص دیگر رفتم، بعد یک سری قرص های ویتامین c به من داده، با ویتامین گروه B, B5, B6 و قرص كلورياتوكسايد فکر کنم و اگر اشتباه نکنم. 27 سالم هم هست و افتضاح به صورت سکه ای نیست و به صورت کامل موهایم ریزش دارد می خواستم از حضور دکتر بپرسم من چکار باید انجام بدهم. تقریباً من قبلش  ریزش داشته ام ولی به این شدت نبوده است، تقریبا 4/1 ماه است. چه کنم؟
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۴۸:۵۲ در مو از benyamin (160 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
چند تا نکته داشت این سوال خواهر عزیزمان، یکی اینکه آقای دکتر همه افرادی که برای ریزش مو مراجعه می کنند انتظارشان این است که ده پانزده روزه موهایشان خوب بشود. پروسه درمان مو، حالا براساس علتش باید طراحی بشود این است که هر کسی که می آید پیش من نوعی متخصص پوست یا همکاران عزیزمان مثلاً یک قرص روی، آهن، محلول ماینوکسیدیل نوشته بشود و این فرمول برای همه یکی باشد چنین چیزی نیست، یک موقع است فرد کم خونی و فقر آهن دارد، یک موقع است B12 او پایین است. یک موقع است مشکل تیروئید دارد یک موقع است ریزش مویش ارثی است و این داروها ممکن است کمکی به او نکند. پس: 1- حتماً باید در ابتدا علت ریزش مو او مشخص شود حالا یک موقع است که ما می گوییم علت ریزش مو ارثی و هورمونی است و نمی توانیم کار صددرصدی بکنیم ولی اگر مشکل کم خونی است قطعاً با برطرف شدن کم خونی مشکل ایشان حل می شود. پس حتماً بهتر است حالا با مراجعه مجدد به متخصص پوست دنبال علتش باشد و دوم اینکه خیلی زود است که بخواهد با 20 روز ریزش مو جواب بدهد و اینکه آیا این داروهایی که همکاران عزیزمان به ایشان داده اند ریزش را بیشتر می کند قاعدتاً اینها نمی تواند باعث ریزش بشود ولی این پروسه ریزش او فعال تر شده و بدتر شده و این داروها هم موثر نبوده است.
پاسخ در ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۴۹:۱۸ از dr.fatemi (24,360 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+9 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/اسفند/۱۳۹۱ ۱۳:۰۲:۳۹ در مو از s2m123 (240 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۹/بهمن/۱۳۹۳ ۱۵:۲۲:۵۷ در زیبایی از نهال احمدی (140 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۱/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۲۶:۰۰ در مو از مهرداد الف (120 امتیاز)
???????
...