Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ریزش سکه ای مو در کودکان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۴۸۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ریزش سکه ای مو در کودکان

0 امتیاز
فکر کنم یک سال و نیم است روی موهایم به کل زبر شده یعنی تکه تکه کوتاه کوتاه شده و زبر شده است و بعد یک پسر هم دارند 5 ساله دوقلو هستند قل اولم نزدیک دوماهه یک تکه از موهایش به طور سکه ای ریخته است که من بردم دکتر و گفت احتمال 99% از استرس است یعنی مورد دیگری ندارد. و دارو هم محلول ماینوکسیدیل داد با یک دانه پماد دادند به ایشان، پماد کلرومتازون دادند. می خواستم بپرسم آقای دکتر مرا راهنمایی کنم و من به خاطر بچه ام خیلی استرس دارم سر بچه ام که موردی نباشد.
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۱:۲۴ در مو از ناز2 (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بله، قطعاً شما افرادی را دیدید و یا دوستانی که بهرحال برنامه را می بینند شاید در خانواده کسی را داشته باشند بیشتر در خانم ها که اینها می گویند که ما یکدفعه یک تکه هایی از مویمان انگار جنس آن به بقیه موی ما متفاوت شده است. موهایمان تو هم می رود و یه حالتی که خوبی اصلاً شانه نمی شود و حالا ممکن است گره گره باشد و موخوره هم باشد. این باز یک آسیب فیزیکی به تنه مو است. مطمئناً آن حالت وز شدنی که حالا ممکن است به صورت منطقه ای ایجاد شود بیشتر باز به خاطر بستن زیاد مو، آسیب تنه مو است به خاطر بدرفتاری با مو، یا موهایشان را خوب شانه نمی کنند حالا این یک باور شاید غلط و یا درستی نباشد بعضی ها می گویند موها را کم شانه کنیم و بعضی ها می گویند موها را زیاد شانه کنیم. آنهایی که ادعا می کنند کم شانه کنیم می گویند اگر زیاد شانه کنیم موهایمان می ریزد و آنهایی که می گویند زیاد شانه کنیم جریان خون بیشتر می شود موهایمان بهتر می شود. این هم هیچ کدام از این دو طیف درست نیست به اندازه نرمال، خود شانه کردن خیلی زیاد باز باعث ممکن به آسیب به مو بشود و این شانه نکردن هم باز ممکن است موها را در هم ببافد و حالت بدی پیدا کند استفاده از یک نرم کننده مطمئن می تواند در واقع تنه مو را در واقع کراتین مو را حالا بهتر بکند و یک بحثی است آقای دکتر حالا من این را وسط صحبت راجع به کراتینه کردن که خیلی از آرایشگاهها متاسفانه انجام می دهند می گویند که کراتین مویتان کم شده و بیایید این مقدار تومان بدهید و موهایتان را درست کنیم این علمی نیست یعنی هیچ کجای دنیا این را قبول ندارند. و حتی خود من بارها دیدم مریضهایی که به عنوان کراتینه کردن رفتند یک آسیب های جدی به تنه مو ایجاد شده پس این کراتینه کردن هم یک بحث درواقع تبلیغاتی است که علمی نیست و در طب یا در پوست جایی ندارد. در مورد قسمت دوم سوالشان بیماری ریزش موی سکه ای یک اتفاقی است که خوب همه ربطش می دهند به استرس ولی من می خواهم بگویم که استرس عامل ایجاد کننده آن نیست یعنی اینکه خیلی وقت ها ممکن است بعضی از افراد استرس نداشته باشند و یکدفعه موهایشان خالی می شود و موهای سرشان می ریزد خانم و یا آقای و بالعکس ممکن است کسی استرس داشته باشد و تا آخر عمرش هم اتفاق نیافتد. ولی استرس تشدیدش می کند اگر فرد این زمینه را دارد با استرس ریزش مویش بیشتر می شود اکثراً درمان پذیر است و به امید خدا برمیگردد.
پاسخ در ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۱:۴۹ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۶:۱۰:۳۶ در مو از yashar22 (400 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۵۵:۰۲ در مو از zargar (120 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۴/بهمن/۱۳۹۲ ۱۳:۳۳:۵۹ در مو از فرشته آذین (230 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۳۲:۳۰ در مو از f16 (290 امتیاز)
???????
...