Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  در مورد پر خوری کودکان و راهکار کنترل ان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۳۳۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

در مورد پر خوری کودکان و راهکار کنترل ان

0 امتیاز
حالتون خوبه. به نظر شما والدین در مورد پرخوری کودکانشان چه رفتاری را باید نشان بدهند؟ و به غیر از پرخوری علائم افسردگی چه هست؟ممنونم.
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۴۶:۲۲ در كودكان از محمد زاده اصل (180 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۴۶:۲۴

1 پاسخ

0 امتیاز
خیلی از مواقع والدین به علائم بروز افسردگی در کودکان دقت نمی کنند. یکی از مواردی که اشاره شد در خبر هم ، پرخوری هست. اشتهای بیش از حد و غیرطبیعی کودکان حاکی از این هست که کودک در یک شرایط بحرانی و استرس زا و در شرایطی هست که دائما دارد یک موقعیت هیجانی را تجربه می کند و  برای کنار امدن با این موقعیت هیجانی مبادرت به پرخوری می کند . در واقع پرخوری یک مکانیسم دفاعی هست تا سرپوشی بگذارد بر مشکلات خودش. بنابراین والدین باید دقت بیشتری داشته باشند در خصوص رفتارهای فرزند خودشان و این هم مستلزم این هست که رابطه و و تعاملشان با فرزندانشان بیشتر شود. هم به لحاظ عاطفی می توانند ارتباط بهتری با فرزندشان داشته باشند و دوستی بیشتری داشته باشند و هم در جریان مشکلات و اختلالاتی که احیانا فرزندانشان دارند می توانند قرار بگیرند.
والدین دقت داشته باشند اگر این پرخوری که فرزندانشان دارند در کنار علائمی مثل اختلال در خواب و تمرکز باشد، گوشه گیری و انوزا، مشکلات تحصیلی را برای فرزندشان به دنبال داشته باشد. اینها می تواند علائم تقریبا هشدار دهنده باش که فرزندشان دچار تقریبا افسردگی شده و باید دقت بیشتری داشته باشند . اما ما داریم بعضا پرخوری را به دلیل علت های فیزیکی مثل اختلال در غده تیروئید. باید این دو تمیز داده باشد. یعنی باید ابتدا مشخص شود که منشا این منزوی شدن و افسرده خوئی فرزندمان عوامل روانی هست یا عوامل فیزولوژیک. تشخصی داده شود بعد متناسب با تشخصی درمان صورت بگیرد. نکته دیگر در مورد پرخوری اینکه بجای اینکه فرزندمان را تنبیه و مجازات کنیم و از پرخوری اش عصبانی بشویم بیاییم به الگوی تغذیه ای فرزندمان دقت داشته باشیم. ببینیم  چه مواقعی مبادرت به پرخوری می کند. آیا از روی عادت و تقلید هست یا نه می خواهد جلب توجه ما را به دنبال داشته باشد؟ همه اینها برای ما پیام دارد. آیا این رفتار پرخوری کودک همراه با علائم دیگری هست مثل مشکلات در خواب، مشکلات در تمرکز، مشکلات ارتباطی. همه اینها برای ما پیام دهنده هست و بهترین درمان و سریع ترین درمان را در اختیار ما قرار می دهد
پاسخ در ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۴۷:۵۵ از Dr.Shahabi (92,580 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۸/اسفند/۱۳۹۳ ۰۶:۵۷:۱۵ در اعصاب و روان از اهدائی وند (220 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۸:۲۲ در گوش و حلق و بيني از اکبری زاده (250 امتیاز)
???????
...