Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  قرص های افسردگی و تغزیه کودک - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۳۵۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

قرص های افسردگی و تغزیه کودک

0 امتیاز
سلام علیکم. خسته نباشید. خدمت اقای دکتر سلام عرض می کنم. من از آمل تماس می گیرم. بچه ام یک سال و چهار ماهش است من بهش شیر مادر می دهم اما بهداشت که می برمش برای قد و وزن ، قد و وزنش خیلی کم است 8کیلو است، بعد بهم می گویند چون 3.800 به دنیا آمد، الان وزنش خیلی پایین است. من بهش غذا می دهم شیرم را می خورد ولی غذا را خیلی کم استفاده می کند. می خواستم ببینم وزنش چه جوری است نسبت به سنی که دارد. من قرص های افسردگی هم می خورم. خودم افسردگی دارم یک خورده قرص های افسردگی، تپش قلب و این چیزها را هم می خورم. می خواستم ببینم این ها هم تاثیری دارد روی شیر دادن من؟ اوایل می گفتند وزنش خوب است تا 7-8 ماهگی گفتند وزنش خوب است. بعدا که می بردم بهداشت، می گفتند وزنش کم کم دارد پایین می آید. دیگر رشدش بالا نمی رود. موهای سرش هم می گویند یک مقدار کم است نسبت به آن چیزی که باید باشد. وزنش هم کم است. خیلی ریزه است. قدش می گویند خوب است. دور سرش می گویند خوب است.
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۳۶:۱۰ در كودكان از shahrzad (200 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
هر بچه ای را باید روی منحنی رشدش و بر اساس وزن خودش بسنجیم. ضمن اینکه بچه هایی که توی فامیل هایی به دنیا می آیند که پدر یا مادر کوتاه قد هستند این ها ممکن است که از هوالی 4 یا 6 ماه به بعد رشدشان آهسته تر بشود اما وزن و قدشان متناسب است. اگر وزن بچه خیلی کمتر باشد یعنی توی آن منحنی هایی که می بینیم، دو صدک بیشتر افت کرده باشد، دو تا از کانال های ماژور یا وزن برای قد بچه روی منحنی می زاریم زیر صدک پنج باشد این را می گوییم اختلال رشد است. برای اینکه واقعا بچه اگر اختلال رشد .. رشد الان بچه ارتباطی با شیر مادر ندارد، شش ماه اول است که بچه فقط شیر مادر می خورد، انتظار داریم که به موازات منحنی های رشد افزایش پیدا کند. اما از این سن به بعد چیزهای مختلفی می تواند عاملی باشد برای اینکه اختلال رشد وجود داشته باشد. اگر بچه ای اختلال رشد دارد یعنی به علت بیماری وزنش زیاد نمی شود یا غذای کافی دریافت نمی کند. یا محیطش مساعد نیست یک بیمار ژنتیک یا متابلویک دارد، در این صورت تکامل بچه هم به تاخیر می افتد. بنابراین لازم است که همه این ها با هم سنجیده بشود. یعنی الان به ایشان نمی توانیم بگوییم که این واقعا اختلال رشد دارد یا ندارد و چه اقدامی باید بشود. نیاز به شرح حال هست که تغذیه کودک به چه صورت انجام می شود.
پاسخ در ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۳۶:۳۵ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۳۷:۳۵ در كودكان از shahrzad (200 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۴۰:۵۰ در كودكان از ali84 (160 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۰:۲۲ در كودكان از rayhane (200 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۵۲:۳۰ در كودكان از sima.graphic (120 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۳۳:۱۰ در كودكان از maryam18 (210 امتیاز)
???????
...