Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  رماتیسم و بارداری - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۳۳۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

رماتیسم و بارداری

0 امتیاز
سلام. عذر خواهی می کنم من رماتیسم دارم. به خاطر اینکه قصد بارداری دارم پورتور؟ هیچکدام استفاده نمی کنم فقط پردمیزلون؟ روزی یک دانه. را استفاده می کنم بعد یک چند مدت است که مخصوصا داخل پاهایم یک لکه های قهوه ای یا بعضی موقع ها رنگش تیره تر هست پیدا می شوند بعد از یک چند وقت خودشان می روند، می خواستم ببینم این بر اثر چی هست؟ می خواستم ببینم قرص اصلی من که متادورپاید؟ هست آن را که استفاده می کنم دیگر درد ندارم . برای باروری آن ضرر دارد؟ می خواستم ببینم جایگزینی برای این نیست؟ یا برای تردمیزولون؟ که می گویند خیلی ضرر دارد جایگزینی نیست؟
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۳:۲۵:۰۶ در زنان و مامايي از rezA66 (220 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
خوب آرتیروماتوئید یک بیماری مضمن مفاصل هست که در واقع بیشتر مفاصل کوچک دست ها را می گیرد. مچ دست ها، و بعد می تواند که درگیری مفاصل دیگر بدن را بدهد معمولا قرینه هست، معمولا خشکی صبح گاهی بیشتر از یک ساعت را ایجاد می کند می تواند باعث ایجاد درد بشود. تورم در همان مفاصل کوچک دست، مچ دست، آرنج ها، شانه، زانو و کل مفاصل بدن را ایجاد بکند. این بیماری بیشترین درمانی که الان برایش استفاده می شود، حالا خانواده ترمیدوزلون و کورتون استروید؟ ها همچنین داروهایی مثل متوکرتسد؟ و داروهایی که آن بیماری را با تقویت سیستم ایمنی بهبود می دهد هم مورد استفاده قرار می گیرد. در بارداری داروهایی که در واقع مثل متوترسدک هستند خیلی داروی مناسبی نیستند یا هیدرسکیدکلروکینگ؟ یا ترکیبات دیگری که هستند خیلی داروهای خوبی نیستند که در باروری بخواهند استفاده بشوند. تردمیزورول ؟ را با شرایط خاصی زیر نظر پزشک ممکن است که استفاده بکنیم ولی واقعیت این است که تا می شود به خصوص در سه ماه اول این داروها کمتر مورد استفاده قرار می گیرند مگر اینکه شرایط اورژانسی مثل واسکولیت بخواهد در زمان آرترید؟ روماتوید به وجود بیاید که در اینجا ها بله از فردیمزالون؟ با دز حتی بالا می شود استفاده کرد. من توصیه ام این است. سئوال اولی که کردند گفتند یکسری ضایعات پوستی ایجاد می شود و از بین می رود. این کمتر با آرترید ماراتوئید در ارتباط است و حتماً با متخصص پوست مشورت بشود. اما در مورد سوال دومتان که آیا جایگزینی هست. نه جایگزین کمتر هست. ولی باز هم حتماً با متخصص روماتولوژی؟ یا متخصص داخلیتان و حتی با متخصص زنانتان مشورت داشته باشید. گفتم ایمن ترین دارو همین پردمیزولون؟ هست که با لودوز؟ ممکن است که استفاده بشود ولی در صورت بارداری توصیه این است که تا می شود مصرف دارو وجود نداشته باشد.
پاسخ در ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۳:۲۵:۳۸ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)
???????
...