Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  کاشت موی مصنوعی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۸۵۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

کاشت موی مصنوعی

+2 امتیاز
ظهرتون بخیر. میشه بگید داستان کاشت موی مصنوعی چیست؟باتشکر.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۲:۴۶ در مو از غلام 23 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
در برخی از بیماری ها به خصوص *لیکن پلای... برداشتن موهای طبیعی می تواند آسیب برساند و همه موهای فرد را آسیب بزند به آن، *فیبرهایی مصنوعی شبیه مو ساخته شده از جنس پلاستیک خاص که می شود از آن ها برای کاشت از منطقه های بی مو استفاده کرد. این مورد بیشتر محدود به کسانی هست که ریزش مو در اثر سوختگی دارند یا بیماری *لیکنپلان که این اکتیو و غیر فعال هست و آن هم باید تست بشود. تعداد 12-10 تا از این تارهای مو که نسبتا هم گران هستند برای بیمار کاشته شود. گره هایی دارد که داخل پوست باقی می ماند و دیگر خواهد ماند. دقت آن در کوتاه کردن آن ها توسط آرایشگر بسیار مهم هست که اگر کوتاه شود دیگر کوتاه خواهد شد و کاری نمی توان کرد. اگر که واکنش بافتی همراه نداشته باشد بعد از چند ماه، آن ناحیه را کلاً به وسیله فیبرها و موهای مصنوعی می توان کاملاً کاشت و یکی از روش هایی هست که می توان برای کاشت مو استفاده کرد.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۷:۰۱ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۳:۴۹:۴۸ در سلامت پوست از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۴:۰۵:۵۲ در مو از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۱/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۲۶:۱۱ در مو از Milad Eshgy (140 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۱/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۲۶:۱۳ در مو از Milad Eshgy (140 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۴۵:۲۲ در مو از بنیامبن11 (280 امتیاز)
???????
...