Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  لک های که روی صورت ا - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۰۹۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

لک های که روی صورت ا

+2 امتیاز
سلام. یکی از لک هایی که روی صورت افراد معمولاً پدید می آید به خاطر جای جوش هایی است که معمولاً وجود داشته، یعنی جوش ها از بین رفته و جای آن لک شده است. این لک ها چه درمانی دارد؟باتشکر.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۸:۴۴ در زیبایی از nazanin92 (310 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
کسانی که جوش می زنند همیشه پیشنهاد می کنیم برای اینکه منجر به جای جوش نشود همیشه به موقع به پزشک مراجعه کنند. اگر درمان درستی برای جوش انجام بشود معمولاً جای جوش باقی نمی ماند. مگر اینکه کسانی باشند که پوست سبزه تندی داشته باشند یا به اصطلاح پوست *پیتمانته داشته باشند این ها ریسک این که جای جوش هایشان به صورت لکه های قهوه ای بماند یک مقداریبالاتر از افراد سفید پوست هست. حتی با درمان هم ممکن است کمی جای آن ها باقی بماند. ما معمولاً با لایه برداری توسط گاهی اوقات لایه بردارهای شیمیایی پیلینگ های شیمیایی با استفاده از کرم های لایه بردار و گاهی اوقات با استفاده از میکرودرمی می توانیم به این اشخاص کمک بکنیم.
گاهی آدم ها با وسواس بیش از حد و استفاده بی رویه از کرم های مختلف به پوستشان آسیب می زنند و گاهی با بی توجهی و بی احتیاطی. دوستی داشتم که تصور می کرد ویژگی های مثبت پوستش را از مادر بزرگش به ارث برده و چون مادر بزرگ تا آخرین روز زندگی اش پوست شاداب و با طراوتی داشته پس جنس پوست او هم همین طور هست و نیازی به مراقبت و نگهداری ویژه ندارد. این دوست بی احتیاط من حتی موقع بیرون رفتن از خانه هم از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کرد و تصورش این بود که این مراقبت های خاص برای پوست ها حساس من و بقیه واجب و ضروری هست. اما هرگز متوجه تفاوت شرایط زندگی خودش و مادر بزرگش نبود. دوست من شاغل بود و قطعاً مدت زمان بیشتری را نسبت به مادر بزرگ زیر نور آفتاب سپری می کرد. از آن گذشته به دلیل مشغله زیاد برخلاف مادر بزرگش تغذیه درستی نداشت و خیلی کم از سبزیجات و میوه جات تازه  استفاده می کرد و همین باعث شد که به مرور دچار لکه های پوستی بشود. لکه هایی که برای درمانش مجبور شد به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کند و البته هزینه و وقت زیادی را هم صرف درمان لکه های پوستش کرد. جالب است که هنوز هم تعجب می کند که چرا پوستش بر خلاف مادر بزرگ به این زودی شادابی و سلامت خود را از دست داد.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۱:۰۶ از Dr.D00sti (7,140 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۳۸:۵۷ در زیبایی از رقیه طایفه (160 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۳:۳۹:۲۴ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۲:۴۷:۵۵ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/خرداد/۱۳۹۲ ۱۱:۲۰:۴۲ در زیبایی از amirejamali (460 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۲:۴۷:۰۲ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
???????
...