Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  افرادی که با اسید سرو کار دارند چگونه باید از پوست خود محافظت کنند؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۳۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

افرادی که با اسید سرو کار دارند چگونه باید از پوست خود محافظت کنند؟

+2 امتیاز
روزخوش. آیا ریزش مو با روغن ماشینی که به بدن ریخته می شود ارتباط دارد یا خیر؟افرادی که با اسید سرو کار دارند چگونه باید از پوست خود محافظت کنند؟مرسی از راهنماییتون.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۸:۲۴ در سلامت پوست از کیارش 45 (280 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
روغن باعث ریزش مو نمی شود. دراینجا یک قسمت تماس با اسید است و قسمت دیگر تماس با روغن است. یک اصطلاحی وجود دارد به نام اویل آکنه ها یعنی آکنه ناشی از روغن یا جوش های ناشی از روغن. افرادی که با روغن کار می کنند چون بدن آنها مرتب چرب می شود، منافظ پوست این افراد بسته می شود و جوش های بسیار بد و شدیدی  می زنند که بعضاً درمان این جوش ها خیلی سخت است. معمولاً افراد در ناحیه صورت جوش می زنند، ولی این افراد به دلیل اینکه دست های روغنی خود را داخل جیبشان می کنند باعث ایجاد جوش در ناحیه ران پا می شود. و این جوش ها کمی متفاوت با جوش های دیگر است.
ولی اگر این روغن به سر افراد مالیده شود ممکن است جنس مو را خراب کند ولی باعث ریزش مو نمی شود.
در مورد اسیدها همیشه باید اقداماتی جهت پیشگیری انجام دهند. چون مواردی بسیار زیادی وجود داشته است که با ریختن اسید بر روی پوست، کلوئید ها یا گوشت های اضافه بر روی پوست ایجاد شده و فرد سالیان طولانی با این مشکل درگیر بوده است.
برای فردی که با اسید کار می کند، استفاده از یک پوشش مناسب مانند یک عینک مناسب برای محافظت از چشم ضروری است. برای محافظت از صورت از یک کاور استفاده کنند که اگر اسید پاشید، به پوست فرد آسیبی وارد نشود. چون بدن با لباس پوشیده شده است احتیاج به پوشش خاصی نیست. حتماً از یک دستکش برای محافظت از دست ها استفاده کنند.
اگر اسید بر روی پوست ریخت بهتر است چند دقیقه آن ناحیه را زیر آب سرد نگه دارید، چون این کار باعث می شود اسید به لایه های پایینی پوست نفوذ نکند. و بر اساس شدت ناحیه آسیب دیده برای درمان حتماً باید به پزشک مراجعه داشته باشند.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۱۱:۴۸ از Dr.D00sti (7,140 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
+7 امتیاز
1 پاسخ
???????
...