Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  داروهای ضدبارداری و تاثیر آن در لک پوست - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۸۰۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

داروهای ضدبارداری و تاثیر آن در لک پوست

+2 امتیاز
درود بر شما دکتر عزیز. داروها به جز داروهایی که در خصوص داروهای ضدبارداری هست و روی لک تأثیر می گذارد؟متشکرم از شما.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۹:۱۴ در زیبایی از mahsa66 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بله داروهای دیگری هم هستند که به نام داروهای *فتوتکسیب می شناسیم که داروهایی هستند که اگر فرد مصرف بکند ممکن است که در مقابل نور آفتاب حساس بشوند و پوستشان شروع به لک بکند. یا حتی بعضی از داروها هستند که در نقاط مختلف بدن روی جای جوش ها ممکن است به طرق مختلف ایجاد لک بشوند. برای همین هست که ما تاریخچه مصرف دارو را از بیمارانی که لک دارند می گیریم.
لکی که خیلی شایع هست وهم در خانم ها و هم در آقایان دیده می شود *آمیلوئیدوز پوستی هست. آمیلوئیدوز پوستی جزء لک هایی هست که خانم ها و آقایان مراجعه می کنند و می گویند که بین دو کتفشان لک سیاه رنگی پیدا شده و یا روی سینه و یا شانه و بازوها دیده می شود. لک بزرگی هست مثلاض ممکن است بین دو کتف را کامل بگیرد. این ها افرادی هستند که بعضی وقت ها وقتی شرح حال می گیریم می گویند که کمی خارش هم دارند. این بیماریهست که بیشتر در آسیا دیده می شود و نژاد ما هم آسیایی هست و در ما هم دیده می شود و خیلی هم نادر نیست. معمولا به صورت زیادی مریض به ما مراجعه می کنند و هیچ خطری ندارد. این بیماری رسوب ماده ای به نام *آمیلوئید زیر پوست هست که علت آن از نظر پزشکی مشخص نیست. فقط یکسری درمان های موضعی به بیماران می دهیم و خیلی بهتر ی شوند. منتها در اینجا زمان خیلی مهم هست. یعنی افراد اگر ان لکه ها را در بدن خود دیدند بهتر است که خیلی زود به پزشک مراجعه بکنند. چون توصیه هایی مثل اینکه زیاد رویشان را نخارانیم و یا زیاد رویش را لیف نکشیم و لباس های زیرتان حتماً سفید باشد خیلی کمک می کند که این لکه ها به مرور زمان پررنگ تر نشوند.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۵۶:۵۶ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۲:۴۳:۵۸ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۰۵:۲۴:۱۴ در زیبایی از آی تک (1,440 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۲:۲۱ در زیبایی از siros56 (240 امتیاز)
???????
...