Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  انواع جوش سر سیاه و درمان آن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۴۸۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

انواع جوش سر سیاه و درمان آن

+2 امتیاز
-    سلام. من 22 سال سن دارم و یک سال هست که صورتم اوایل جوش های ریز می زد و بعد این جوش ها کم کم به هم وصل می شدند و تبدیل می شدند به آکنه. جوش هایم هم سر سیاه هستند و طوری بود که اصلاً سر باز نکردند تا حتی کمی چرک یا خون آبه از آن بیرون بیاید. چند بار به پرشک مراجعه کردم، آمپول استفاده کردم و بعد از آن جوش ها باز شدند و چرک و خون آبه از آن خارج شدند ولی باز هم فایده نداشته و داروها و محلول های موضعی هم استفاده کردم ولی بی نتیجه بوده. الان دوران شیردهی را می گذرانم. آیا می توانم از کرمی استفاده بکنم تا جوش هایم بدتر نشود. الان هم که جوش هایم زیاد شدند حالت لایه افتادن روی هم را دارد و در آن ها گود شده، احساس می کنم که صورتم و کناره های چشم هایم چروک می شود. در این دوران از چه داروها و کرم هایی می توانم استفاده بکنم؟باتشکر از شما.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۱۲:۱۵ در زیبایی از siavash34 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
در مورد این فرد با توجه به اینکه جوش هایشان خیلی شدید هست و با توجه به خون آمدن و چرک دار بودن و مشکلاتی که دارند با توجه به شیر دادن، داروهایی که از طریق خوراکی می دهیم و گاهی اوقات داروهای موضعی از طریق شیر به بدن وارد می شود و از طریق شیر به نوزاد منتقل می شود دستمان بسته می شود و خیلی از داروها را نمی توانیم به این فرد بدهیم. ولی یکسری از درمان های موضعی مثل آنتی بیوتیک های موضعی را در این دوران می توانند استفاده بکنند. یکسری صابون های آنتی باکتریال هست که کمک می کند تا مقدار میکروب های سطح پوست را کاهش بدهد. گاهی ممکن است که مثل این فرد پزشک مجبور شده که کیست ها را تخلیه کند و تزریق انجام بدهد. در واقع این فرد باید با داروهای موضعی که خیلی عوارض خاصی نداشته باشد این دوران را سپری کند. میوه و سبزیجات بیشتری بخورند. کرم های آرایشی خیلی زیاد استفاده نکنند چون می توانند باعث شوند که جوش هایشان تشدید بشود تا دوران شیردهی بگذرد و بعد از این دوران حتماً به پزشک متخصص پوست مراجعه کنند. چون با این م.اردی که این فرد بیان کرد حتماً نیاز هست که یک درمان خوراکی برای ایشان گذاشته بشود و یک دوره چندین ماهه دارو مصرف بکنند تا جوش هایشان ریشه کن بشود. ولی فعلاً در این مدت بیشتر از داروهای آنتی بیوتیک موضعی و بعضی داروهای موضعی دیگر نمی توانند استفاده بکنند که این را پزشک متخصص معاینه بکنند برایشان تجویز می کنند.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۲۳:۵۵ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۷/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۱۶:۵۴ در زیبایی از afi2 (190 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۴۵:۲۴ در زیبایی از آرزو445 (330 امتیاز)
+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۵/خرداد/۱۳۹۲ ۱۴:۴۱:۵۵ در زیبایی از masoud (280 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۲۵:۱۱ در زیبایی از hoseinaaa (120 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۲۱:۵۱ در زیبایی از mili_9 (140 امتیاز)
???????
...