Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  تشخیص موی خشک و چرب - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۴۳۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

تشخیص موی خشک و چرب

+2 امتیاز
اسلام و خسته نباشید. به چه صورتی موی خشک و چرب را از هم تشخیص بدهیم؟ موی نرمال چه جور مویی هست؟باتشکر از شما.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۴۵ در زیبایی از tina44 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
وقتی که فواصل حمام کردن یا اینکه فرد احساس می کند این می تواند تأثیر بگذارد، یعنی فردی که حمام می کند ما می پرسیم که کی حمام بودی؟ معمولاً به طور نرمال افراد یک روز در میان و دور روز درمیان حمام بکنند نباید موهایشان چرب شده باشد. توصیه ما این هست که معمولاً یک روز در میان شسته شود. ولی بعضی از افراد حتی یک روز در میان موهایشان چرب می شود و چربی را کاملاً حس می کنند باید زودتر حمام بکنند. بعضی از افراد اگرهرروز حمام بکنند پوستشان دچار خشکی و خارش می شود، توصیه ما به این افراد این هست که یک روز در میان حمام بکنند. میزان چربی که تولید می شود هست که افراد موی نرمال، مویخشک که بیشتر افرادی که موهایشان را رنگ و یا دکلره کرده اند و یا بعضی از افراد این حالت را دارند که سنشان که بالا می رود موهایشان خشک تر می شود و موهای چرب. در مورد افرادی که موهای چرب دارند، یعضی از این ها هر روز حمام می کنند و روزی 2 بار حمام می کنند و می شورند، هر چه تعداد دفعات را بالا ببرند غدد چربی هم خودشان را هماهنگ می کنند و ترشح چربی بیشتر می شود. یعنی هر چه بیشتر موهایشان را بشویند موهایشان بیشتر چرب می شود. برای همین توصیه ما این هست که روزی 2 بار حمام نکنند. یا یک روز درمیان یا هر روز و شامپوهایی که استفاده می کنند ، اگر هر روز حمام می کنند شامپوهای روزانه که مواد پاک کننده در آن موادینیست که خیلی به مو آسیب برساند، از شامپوهای موهای چرب هم همیشه استفاده نکنند چون این شامپوها کمک می کنند که غذذ چربی ترشحشان کم بشود، و باز واکنشی غدد چربی شروع می کنند به ترشح بیشتری کردن، پس بهتر هست که در کنار شامپوهای چرب شامپوهای روزانه را هم استفاده بکنند.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۱۸:۱۹ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+7 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۶:۰۹ در مو از hasan (940 امتیاز)
+14 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۳/اسفند/۱۳۹۱ ۱۶:۰۲:۱۳ در مو از narges (620 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۰/بهمن/۱۳۹۳ ۱۴:۳۵:۳۱ در زیبایی از parsisaz (320 امتیاز)
???????
...