Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  جوش های چرکی صورت - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۹۹۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

جوش های چرکی صورت

+2 امتیاز
باسلام. خیلی از افراد که دارای این جوش های چرکی یا سر سفید و سیاه هستند شروع میکنند به دستکاری آنها ، این دست زدن ها و تخلیه کردن جوش ها کمک به بهبود میکند یا نه؟باتشکر.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۳:۰۸ در سلامت پوست از کارولین 77 (440 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
خود درمانی نکنند، یعنی اقدام به دستکاری، تخلیه جوش ها و فشار دادن نکنند، حتی جوش های سر سیاه و سفید هم بهتر است که خودشان تخلیه نکنند. به خاطر اینکه با تحریکی که با دستشان روی آن منطقه انجام میدهند باعث ایجاد یک پروسه ی التهابی زیر پوست میشود و جوش ها بدتر میشود. یک مشکلی که ما با جوش های صورت داریم این هست که(در بعضی از افراد در قسمت پشت و سینه شایعتر است) با زدن جوش های بزرگ دچار زدن گوشت اضافه میشوند به این صورت که میبینند که جوش ها خوب نمیشوند و جایش سفت تر میشود و یه حالت قرمز و سفت پیدا میکند که این همان گوشت اضافه است.
حالا یا خودشان خیلی فشار میدهند و یا اینکه گاهی اوقات بدنشان استعداد دارد یعنی افرادی که استعداد کلوئید یا همان گوشت اضافه را دارند نباید جوش ها را دستکاری کنند. افرادی که که استعداد گوشت اضافه را دارد ممکن است بعد از هر ضایعه التهابی روی پوست خود مثل بخیه ای که روی پوست دارند یا جوشی که روی پوست زده این ها تبدیل به گوشت اضافه شوند. این یک پروسه ای است که در بعضی از افراد اتفاق می افتد و درمان آن یکمقداری مشکل است، بیمار هی باید رفت و آمد کند، در داخل این گوشت های اضافه ما باید تزریق کنیم به اصطلاح کاریوتراپی کنیم یا حتی لیزر کنیم و چون این مشکل است برای همین است که خیلی تاکیید میکنیم که به جوش ها دست نزنند و خود درمانی نکنند ،اگر قرار است دارویی مصرف کنند لازم نیست از کرم های خارجی گران قیمت استفاده کنند خیلی ساده میتوانند به پزشک مراجعه کنند ممکن است با یک نسخه ارزان قیمت همان جوابی را بگیرند که با یک کرم خارجی که مدت هاست استفاده میکنند نگرفنه اند. بنابراین احتیاجی نیست که خودشان اقدام به درمان بکنند این صحیح نیست واقعا" و اینکه حتما" در مصرف کرم هایی که روی پوستشان میزنند احتیاط کنند مثل ضد آفتاب ، کرم های شب و روز، این افراد افرادی هستند که پوستی چرب دارند و زود منافذ پوستشان در اثر این مواد روغنی  بسته میشود بنابراین کلیه محصولاتی که استفاده میکنند باید فاقد چربی باشد تا جوش ها برنگردد.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۲۹:۵۰ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۷/بهمن/۱۳۹۳ ۰۴:۲۰:۳۵ در سلامت پوست از nikoo (1,730 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۴۶ در سلامت پوست از سروش65 (300 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۳/بهمن/۱۳۹۳ ۰۸:۲۱:۰۲ در سلامت پوست از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/خرداد/۱۳۹۳ ۱۸:۰۹:۰۵ در سلامت پوست از mohamadma (14,520 امتیاز)
???????
...