Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  شستوشوی دست - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۵۶ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

شستوشوی دست

+2 امتیاز
با سلام ، این که  شغلم تراشکاری هست شغل پدری من بود از بچگیدر این کار بودم حالا در کنارش درس هم می خواندم . این جا کار ما به خاطر سختی ها و خطری که دارد نمی توانیم از دستکش استفاده کنیم و یا این که از لوازم ایمنی برای دست هایمان مخصوصا استفاده کنیم باعث می شود که دست هایمان با روغن و آهن و خیلی از این لوازم سخت و سفت درگیر بشود به همین دلیل هم دست هایمان اکثرا پینه بسته هست یا زخم هست سرمایه ی زیادی به پوست مان می رسد براده هایی که پرتاب می شود براده های داغ هست دست رو می سوزاند سوختن نه این که سوختن مثلا با ظرف بشقاب داغ یا چیز دیگری بسوزاند سوختنش شدید تر هست سوختگی ، زخم ، نمی دانم پینه همه چیز بند های دست هایمان مثل طناب می شود دستکش نمی پوشیم چون که دستگاه های ما گردش دارد دستگاه تراش حتی در مقدمات اولیه اش که بخواهی کتاب های مقدماتی تراشکاری رو هم بخوانی نوشته شده است که استفاده از دستکش ممنوع است . به دلیل این که دستگاه در حال گردش خیلی خطرناک هست . همین جایی که ممنوع هست آهن در آن سوخته است داغ داغ هست . دست هایمان رو بعد کار با تاید وخاک اره می شوریم چون با مایع ظرفشویی و مایع دستشویی نمی شود حریف این کثیفی های دست مان نمی شود بعد شستن هم که به علت خاک اره حسابی دستمان زبر هست زبری پوستمان احساس می شود به هر حال موقع خوردن ، ناهار خوردن باید دست ها رو بشوریم دیگه مجبوری هست . مواد شوینده ما هم این هست .راهنمایی کنید لطفا.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۳۲:۰۹ در سلامت پوست از عرفان27 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بله در مورد ایشان که خوب شغل شان طوری بود که می گفتند نمی توانم از دستکش استفاده کنم خوب پس ناخودآگاه با یک سری مشکلات بیشتری مواجه می شوند آن براده ها ممکن است وارد پوست دست شان بشود ممکن باعث سوختگی بشود تماس با فلزات تماس با مواد در واقع تحریک کننده در محیط کارشان می تواند باعث ایجاد حساسیت پوشت شان بشود . حالا اگر واقع نمی توانند دستکش استفاده کنند توصیه هایی که می کنیم که لااقل مشکلات کم تری برایشان به وجود بیآید . یکی که آن چیز هایی که برای شست و شو استفاده می کنند خیلی افراد می بینیم که از پودر رختشویی استفاده می کنند برای شست و شو که مثلا بهتر پاک کند خوب این باعث می شود که به دست شان آسیب بیشتری بخورد . از صابون هایی استفاده کنند که ملایم تر باشد بعد از این که حالا شست و شو رو انجام دادند توصیه می کنیم که در محیط کارشان و خانه از مواد نرم کننده و خیلی چیز هایی خیلی ساده مثل وازلین مثل اوسلین داشته باشند که به دفعات بعد از این که کارشان تمام شد همان جا بلافاصله به دست شان بزنند که پوست شان خیلی خشک نشود خیلی وقت ها این ها پینه به وجود می آید چون جایی که پوست در اثر فشار و تحریک می شود شروع می کند به ضخیم شدن در واقع یک جور مراقبت یا محافظت از خودش هست اما خوب به مرور اذیت می کند یک سری کرم های لایه بردار هست کرم های ضد ترک و در واقع ضخامت پوست هست که خوب در داروخانه ها وجود دارد و میتواند از این ها استفاده کند مثلا شب موقعی که استراحت می کنند این رو بزنند نزارند پوست شان دیگه خیلی بیش از حد ضخیم بشود . در واقع این توصیه ها رو استفاده بکنند تا این که دچار حالا مشکلات کاری شان بشوند .
خوب ببینید به هر حال جزء شوینده ها هست ولی شاید این ها چون موادی که حالا مثل گریس هست حالا چیز هایی که خیلی چسبندگی شان زیاد هست در واقع این ها می آیند از خاک اره استفاده می کنند حالا اگر واقعا با هیچ چیز دیگری پاک نمی شود واز آن استفاده کردند بعدش ولی می توانند که از در واقع کرم های نرم کننده استفاده کنند چون می گفت وقتی که من خاک اره رو می زنم بعدش دست هایم خیلی زبر می شود و خوب این مستعد این می شود که آن اگزما به وجود بیآید ، میکروب ها راه ورودشان به پوست باز شود و مشکلات بعدی ( بله ) پس لااقل بعدش حتما از یک نرم کننده استفاده کنند آب ولرم استفاده کنند .
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۸:۱۳ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۶:۰۶:۵۵ در مو از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۴۴:۰۴ در سلامت پوست از niyaz (250 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۳۱:۵۶ در سلامت پوست از امید56543 (320 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۱:۰۹:۴۷ در سلامت پوست از حافظ 12 (180 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۱۷:۱۰:۱۶ در سلامت پوست از aftab (460 امتیاز)
???????
...