Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  نقش کاهش وزن در چروک دور چشم - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۰۹۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

نقش کاهش وزن در چروک دور چشم

+3 امتیاز
سلام خسته نباشید. می خواستم بگویم من قبلا چاق بودم، بعد از لاغر شدن ام دور چشم ام یک مقدار چروک شده است،  یک سال هم هست که دور چشم می زنم، ولی این چروک دور چشمم از بین نرفته است. 8 کیلو کم شدم در 45 روز.  مشکل از کم کردن وزنه؟
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۳۴:۱۸ در زیبایی از ashkan1 (250 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
وقتی می خواهیم وزن کم بشود، همیشه می خواهیم چربی از دست بدهیم، وقتی می خواهیم وزن بگیریم حتماً می خواهیم عضله اضافه بکنیم. حالا برای اینکه چربی بدهید قاعدتا می گویند نیم کیلو تا یک کیلو در هفته بیشتر نمی توانید کم بکنید. با وضعی که ایشان دارند، قاعدتا ایشان اگر خیلی بتوانند چربی از دست بدهند، یک چیزی حدود 700 گرم در هفته است. حالا اگر بگوییم که 1 ماه و نیم، 6 هفته باشد قاعدتا می شود چیزی حدود 4 کیلو، 4 کیلو و نیم. همیشه می گوییم به محض اینکه رژیم را رعایت می کنیم یک دفعه یک افت وزنی شدید پیدا می کنی، همه دوستانی که تجربه کردند می گویند من یک دفعه مثلاً توی هفته اول یک دفعه ممکن است دو کیلو کم کرده باشم، خوب قطعاً این چربی نیست. به دلیل اینکه ذخایر گلیکوژن می رود بهش آب متصل است، آب از آن طرف می رود. از طرفی خوب غذا کم مصرف می شود، نمک کم می شود، آب از دست می رود. خوب طبیعی است که یک ذره بیشتر کم می شود ولی این آب است. حالا اگر آب از دست ، خوب تو برنامه اشاره شد، وقتی پوست آب از دست بدهد، یک مقداری چروکیده می شود. حالا پای چشم، اگر نگاه بکنید به دلیل اینکه این بافت در حقیقت، آن لایه ی زیرین اش خیلی چربی ندارد. یعنی کش آمدن و جمع شدن اش خیلی سریع تر از بقیه جاهاست، برای همین هم هست اگر کسی به هر دلیلی دچار کم آبی بشود، یا بیرون روی پیدا بکند، اسهالی پیدا بکند آب از دست بدهد اولین چیزی که شما نمایان می بینید، می گویید چشم هایش تو رفته است، پای چشمش گود شده است. خوب ایشان دقیقا آن اتفاق افتاده است برایشان. حالا نکته ی مهم این است، خوب ایشان اضافه داشته اند، کم شده اند. قطعاً آب کم شده است، خوب پس نمود اش هم باید آنجا ببیند.
به اصطلاح مورد دومی که وجود دارد. حالا ما می گوییم اگر وزن کم می کنید تغذیه مناسب داشته باشید. معمولا شاید بهتر این بود که از شان سئوال می کردیم، آیا شما در برنامه غذاییتان که سریع تر کم شدید، معمولا در تغذیه مناسب نمی تواند این کار را بکند که شما به این سرعت کم بشوید. مگر اینکه رژیم تان برود به طرف رژیم پروتئین. وقتی رفت به طرف رژیم پروتئین ، یعنی از آن تغذیه مناسب فاصله گرفته اید. وقتی فاصله می گیرید تبعات اش هم باید بپذیرید. در مورد گود رفتگی چشم ها بعد از کاهش وزن شدید،یکی از اقداماتی که می شود برای ترمیم این قضیه انجام داد در حقیقت تزریق چربی است. همان طوری که آقای دکتر اشاره کردند پوست ناحیه پلک، پوست خیلی نازکی است با کمترین کاهش چربی های زیر جلدی می تواند این آثار گود رفتگی را به خودش نشان بدهد، به شکل یک عمل جراحی سر پایی می شود ما چربی را از جاهای اضافه بدن مثل اطراف ران ها برداریم، زیر چشم تزریق بکنیم و یک نتیجه خیلی مطلوبی را برای فرد به دست بیاوریم.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۳۴:۴۴ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+6 امتیاز
1 پاسخ
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۶:۴۱ در زیبایی از arman68 (360 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۴:۱۴:۰۹ در سلامت پوست از soodeh (2,350 امتیاز)
???????
...