Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  کمی راجع به طب سنتی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۳۱۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

کمی راجع به طب سنتی

+1 امتیاز
روزبخیر. کمی در مورد طب سنتی بگید لطفاً؟متشکرم.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۱۳:۴۵ در طب سنتی و مکمل از ساره9 (190 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
البته طب پیچیده است یک از آسیب شناسی¬هایی که ما در طب سنتی ایران داریم همین است که فکر می¬کنیم چون زنجفیل را همه می¬شناسیم، چون خاکشیر در خونمان است ما می¬توانیم این کار را انجام دهیم و برای هر یبوستی می¬توان خاکشیر خورد. برای هر کسی که سردی کرده می¬توان نعناع دم کرد اما اصلاً اینطور نیست ما با یک مکتب طبی طرف هستیم. مکتب طبی¬ای که مثل طب جدید اینطور نیست که خاکشیر عارضه ندارد. من جاهایی به بعضی از دوستان می-گفتم که خاکشیر از استامینوفن خطرناکتر است دوستان می¬پرسند چرا؟ می¬گویم بخاطر اینکه ما وقتی استامینوفن می¬خوریم عذاب وجدانی ته دلمان داریم که نکند عارضه داشته باشد، باید حواسم را جمع بکنم. در بارداری چطور است؟ در شیردهی چطور است؟ اما خاکشیر انگار چیز خیلی خوبی است و همه بخورند با هر حجمی بخورند و عوارضش ممکن است جبران ناپذیر باشد. پس حواس ما باید جمع باشد. طب است دیگر. طب پیچیده است. اما در جواب سوال شما باید عرض کنم که گام اول شناخت مزاج است امروز ما تلاش می¬کنیم در زمانی که داریم کمی به افراد کمک می¬کنیم تا کوچولویی به مزاجشان نزدیک شوند. دوستان دیگر گل افشای و دکتر خدادوست هم در این موضع¬ها صحبت کردند ما در گام اول باید مزاجمان را بشناسیم. اگر بر مزاج خودمان و مناسب با مزاج خودمان عمل کنیم همه ابعاد سلامتی را کم¬کم در اختیار خواهیم گرفت. یکی از آنها هم حتماً وزن خواهد بود. یعنی ما باید بدانیم فردی که مزاجش مرطوبتر است نسبت به فرد خشک¬تر چاق¬تر است و این طبیعت بدن است و نباید دنبال این باشیم که همه¬ی ما مانکن باشیم.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۱۴:۰۱ از dr.fatemi (24,360 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۱۷:۳۷ در طب سنتی و مکمل از mahmud26 (270 امتیاز)
+10 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۳:۵۹ در زنان و مامايي از تاتا (130 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۲ ۱۶:۳۸:۱۵ در طب سنتی و مکمل از پروانه (13,920 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۹:۰۲:۴۰ در طب سنتی و مکمل از pari2 (170 امتیاز)
???????
...