Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  موخوره موی سر - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۷۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

موخوره موی سر

+3 امتیاز
-    باسلام. من موی سرم نه موخوره گرفته است ولی هر کاری توانستم کردم نرفت و باز هم علائم آن هست ، می شود توضیح بدهید؟باسپاس از شما و سایت واقعا خوبتون.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۲۸ در زیبایی از hesam22 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
موخوره هم خیلی مهم است و خیلی شایع است . موخوره در واقع دو شاخه یا سه شاخه شدن انتهای ساقه ی مو هست . مخصوصا در دختر ها خیلی شایع هست که مو های خیلی بلندی دارند ، مو های شان را به اصطلاح می بافند یا سشوار می کشند . ببینید موخوره در واقع به خاطر این هست که بیش از حد خشک شده است و ضربه ی بیش از حد به آن وارد شده است . کسانی که زیاد مو های شان را برس می شکند ، کسانی که زیاد مو های شان را سشوار می کشند ، یا سشوار را با حرارت زیاد نزدیک مو می گیرند . بهترین حالت خشک کردن مو این است که یک مقدار نم آن را با حوله بگیرند و بگذارند در هوای آزاد خشک بشود . حالا ممکن است یک کم اول حرارتی بدهند ، یک کم آب آن بخار بشود ولی زیاد اگر سشوار بکشند ، چون آب مو بخار می شود آن حالت خشکی مو باعث جدا شدن ، چند شاخه شدن انتهای ساقه ی مو می شود  بنا بر این به این عزیزان توصیه می کنیم اولاً زیاد برس نکشند ، زیاد سشوار نکشند ، حتماً بعد از حمام سر شان را با روغن های سنتی مثل روغن بادام ، حالا هر روغنی که دوست دارند می توانند تهیه کنند و چرب بکنند ، اگر نخواستند از روغن های سنتی استفاده بکنند کرم های مخصوصی هست که پزشک ها آن ها را تجویز می کنند و یا از ماسک مو می توانند استفاده بکنند ، از سرم های مو می توانند استفاده بکنند که آن حالت طراوت و شادابی را به مو بدهد و وقتی که این حالت چربی را داشته باشد قاعدتا دیگه دو شاخه نمی شود . حالا اگر مو دو شاخه شده است یا سه شاخه شده است ، دیگر زدن این ها فایده ندارد باید مو را از یک مقداری بالا تر از آن جایی که دو شاخه شده است قیچی کنند ، یعنی باید کوتاه کنند . وقتی که کوتاه کردند آن موقع دیگر از این کرم ها استفاده بکنند ، از این روغن ها استفاده بکنند و آن به اصطلاح روش هایی رو که گفتیم رو برای پیشگیری استفاده بکنند و یا رعایت بکنند دیگر قاعدتا نباید دچار موخوره بشوند .
آن چند شاخه دیگر ترمیم نمی شود ، آن چند شاخه را باید قیچی بکنند و بعد از آن باید مراعات بکنند
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۷:۰۳ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۵۳:۵۰ در مو از دکتر وب گرد (48,940 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۴۱ در زیبایی از 12ahmad (350 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۲۹:۴۰ در زیبایی از آذر دوخت (240 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۰۳:۲۵ در زیبایی از ایراندوخت اردبیلی (220 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۰۳:۳۰ در زیبایی از ایراندوخت اردبیلی (220 امتیاز)
???????
...