Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  بوتاکس نحوه درمانی هم دارد؟ب - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۳۶۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

بوتاکس نحوه درمانی هم دارد؟ب

+3 امتیاز
باسلام. آیا بوتاکس فقط در زیبایی استفاده می شود یا نه، نحوه درمانی هم دارد؟باسپاس.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۴۳ در زیبایی از soheil1114 (410 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
می توانیم در واقع تأثیر بوتاکس را به دو دسته تقسیم بکنیم. یک سری مصارفی که در زیبایی استفاده می شود و یکی مصارف درمانی. حالا من اول راجع به درمانی اشاره می کنم. اولین بار در مصارف چشم پزشکی بود. در انحراف چشم استفاده می شود اسپاسم چسم است. برای بیماریهای عصبی عضلانی، آنهایی که حالت عضلات گردنشان می گیرد در یک سری بیماریها. در بیماری مثل پارکینسون می تواند استفاده بشود. در بیماریهای مثانه. خیلی از افرادی که مثانه‌هایشان هایپر تونیک است و بی اختیاری ادرار دارند می شود استفاده کرد. در درمان فیشر آنال در واقع آن حالت فیشری که در ناحیه مقعد پیش می آید قابل استفاده است و در بسیاری از بیماریها در مرحله آزمایش هست. در مورد سردردهای میگرنی خیلی استفاده می شود و بسیاری از افراد تعداد دفعات سردردشان کم می شود مدت طولانی بدون سردرد می مانند و خب خیلی مورد استفاده است. بر روی تعریق و برای آنهایی که بیش از حد دچار تعریق کف دست و پایشان می شوند و یا ناحیه زیربغلشان خیلی عرق می کند هم قابل استفاده است.
کف دست تزریق می کنند خیلی افراد می بینیم که دستشان خیس می شود و می خواهند یک چیزی بنویسند، اصلاً نمی توانند. نمی توانند دست بدهند. این کمک می کند که برای مدتی تعریقشان کم بشود و افرادی زیر بغلشان دائماً تعریق دارد همینطور و حالا کسانی که خیلی برای تعریق پا مشکل داشته باشند قابل تزریق است.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۲:۴۵ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۸:۵۶ در زیبایی از مازیار33 (290 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۱۱:۳۳ در زیبایی از maryam12 (310 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
???????
...