Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  بوتاکس را بیشتر خانم ها انجام می دهند یا آقایون؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۱۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

بوتاکس را بیشتر خانم ها انجام می دهند یا آقایون؟

+3 امتیاز
182-    روزبخیر. بوتاکس را بیشتر خانم ها انجام می دهند یا آقایون؟ممنون میشم بگید.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۶:۵۰ در زیبایی از nasim18 (310 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
استفاده از بوتاکس یک کار زیبایی است. خب بسته به این است که آن فرد آن نیاز را در خودش حس کند که حالا می خواهد این چروکها برطرف بشود. ممکن است که یک آقایی خیلی ناراحت نباشد با چینهای پیشانی یا ناحیه اخم چشم در نتیجه تعداد آقایانی که مراجعه بکنند برای تزریق بوتاکس ممکن است نسبت به خانمها کمتر باشد. ولی خب آقایانی هم هستند که می خواهند که این چینها از بین برود. خیلی وقتها می گویند که دارند احساس می کنند که ما آدمهای عصبانی هستیم و در واقع آدم بداخلاقی نیستیم و این خط اخم باعث می شود که این تصور به وجود بیاید.
خدمتتان عرض کنم خطی که در ناحیه پیشانی و اخم یا دور چشم می افتد بیشتر به خاطر استفاده زیاد از عضلات است و ممکن است شما الان سن زیادی نداشته باشید ولی این چینها افتاده است. تصورتان از آمپول بوتاکس این نباشد که اینها صاف می شود. تصورتان باشد از این که من دارم الان می بینم حدود 60% بهتر می شود، 70% عمقش کم بشود و با تکرارش نتیجه اش بهتر شود. هدف تزریق بوتاکس این است که شما نتوانید اخم کنید و ابروهایتان را بالا بندازید که باعث بشود ایجاد این چینها به عقب بیفتد. مطمئناً راه دیگر لیفتینگ یا کشیدن پوست است ولی برای سن تو خیلی زود است. و با آمدن بوتاکس از 15-20 سال پیش، خیلی از جراحی ها حذف شده و شما می توانید با تکرار بوتاکس که بهتر است 6-7 ماه یکبار این کار را تکرار بکنید، عمق این چینها را به عقب بندازید و اینکه این عادتتان را بتوانید ترک کنید خیلی مهم است.
ممکن است عیب چشم هم نداشته باشید ولی عادت شده است. پس بهترین کار این است که شما بوتاکس تزریق کنید و تکرار کنید. خوشبختانه بوتاکس عارضه مهمی ندارد. عارضه‌اش به تکنیک ما و به ماده ما بستگی دارد که اگر ماده ما خوب باشد و تکنیک ما خوب باشد مشکلی ایجاد نمی کند.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۵۶:۱۲ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۱۱:۳۳ در زیبایی از maryam12 (310 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۳:۲۰:۴۹ در زیبایی از فرزانه 65 (160 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
???????
...