Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  تزریق بوتاکس - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۳۶ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

تزریق بوتاکس

+2 امتیاز
-    سلام.من از تهران هستم. یک سوال داشتم از خدمت شما. من 31 سال دارم. پارسال یکبار یعنی در سن 30 سالگی من بوتاکس انجام دادم. بعد از دقیقاً یک هفته انجام بوتاکس دچار حالا اینطور که من خودم دیدم من دچار فلج شدم یعنی من تاری موقت دید داشتم ولی با اینکه تحت نظر پزشک هم انجام شد، ولی این اتفاق برایم افتاد. یک چشمم خوب می بیند ولی یک چشمم کلاً تار شد. بعد من پیگیری کردم خودم هم یک آلرژی پوستی به مواد نگهدارنده در کل موادهایی که ماندگاری دارد و گرد و غبار و یک سری از این چیزهایی که در محیط اطرافمان است بالاخره تهران ما این شرایط را داریم. بعد من دنبال یک راه دیگری به غیر از بوتاکس برای چروکهای اطراف چشمم می‌گردم، می خواستم ببینم راه دیگری دارد؟ چون من بوتاکس را یکبار استفاده کردم دچار عارضه بدی شدم که هنوز نیم آستیگمات چشم چپم همین مشکل را دارد. من با دکتر صحبت کردم گفتند اینقدر نادر است این قضیه ولی نباید دیگر دوباره استفاده بشود. ممنون میشم بگید.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۶:۵۱ در زیبایی از nasim18 (310 امتیاز)

1 پاسخ

+1 امتیاز
پیش آمده افرادی که بوتاکس تزریق کردند و یکی از چشمها کاملاً افتاده شده یعنی اعصاب اطراف حالا لابد صدمه دیده است. خواهش می کنم در این موارد هم توضیح بدهید و بفرمایید که از چه چیزی حذر بکنند.
در مورد عوارض تزریق بوتاکس، خب عوارض مختلفی دارد. یک سری عوارض شایع‌تر هستند و یک سری عوارض جدی تر. عوارض شایع می تواند در محل تزریق دچار در واقع ورم بشود، قرمزی بشود و کبودی شود که معمولاً ما توصیه می کنیم از داروهای رقیق‌کننده استفاده نکنند دو هفته قبل. از یخ می شود قبل و بعد از تزریق استفاده کرد. آن کمک می کند که باز میزان کبودی کاهش پیدا بکند. بعضی از افراد ممکن است  که آلرژی داشته باشند یعنی نسبت به موادی که در این دارو وجود دارد واکنش نشان بدهند. حالا افرادی که مثلاً به تخم مرغ حساسیت دارند می توانند این مشکل را پیدا کنیم. انواع درواقع نوع دارو خیلی مهم است در واکنشهای آلرژیک. انواع چینی چون ممکن است که خیلی ناخالص باشد در واقع آن دارویی که ساختند می تواند باعث بروز واکنشهای آلرژیک خیلی زیادی بشود. حتی می تواند باعث شوک بشود، باعث مرگ بشود و در واقع عوارضی به این شکل. ولی حالا دسته دوم امراضی که ناشی از  فلج شدن جاهایی که ما نمی‌خواهیم. خیلی وقتها دارو می تواند گسترش پیدا بکند به آن عضلاتی که قرار نیست فلج بشوند و در نتیجه مثلاً در پلک باعث افتادگی پلک می شود. یعنی یکی از چشمها به طور نادر گاهی اوقات دو تا پلکها می افتد. معمولاً این عارضه گذراست. یک چیزی در حدود 2-3 هفته طول می کشد. یک سری قطره‌های چشمی است که کمک می کند در واقع در آن فاصله 2-3 هفته پلک بازتر شود تا این اثر دارو روی آن عضله‌ای که بالابرنده پلک است برداشته شود. گاهی اوقات افراد ممکن است که دچار دو بینی بشوند، گاهی ممکن است مثل مورد ایشان دچار تاری دید شوند ولی اینکه باعث آسیتگمات بشوند، نه، یعنی اینکه اختلالات و عیبهای 0344 به وجود نمی آورد حالا نزدیک بین و دوربین. در واقع اگر هم حالت تاری و اینها باشد حالت گذراست. بعضی افراد ممکن است که دچار سردرد بشوند یا یک سری علائم شبیه سرماخوردگی برایشان به وجود بیاید که معمولاً گذراست. پس نوع آن داروئی که تزریق می شود مهم است و تکنیک آن کسی که آن پزشکی که این تزریق را انجام می دهد در پیشگیری از عوارض مهم است.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۵۶:۳۸ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۶:۴۷ در زیبایی از nasim18 (310 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۶:۵۸ در زیبایی از arman68 (360 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۴۵ در زیبایی از soheil1114 (410 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۴۵ در زیبایی از soheil1114 (410 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۱۱:۲۹ در زیبایی از maryam12 (310 امتیاز)
???????
...