Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  لکه‌هایی روی پوست - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۳۵۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

لکه‌هایی روی پوست

+2 امتیاز
-    باسلام. ببخشید من الان دخترم 8 سال دارد. حدود 4 سال است که درگیر یک بیماری شده است. به صورتی است که یک لکه‌هایی روی پوستش تولید می شود که این لکه‌ها اول حالت مثلاً ممکن است یک صبح تا ظهر حالت مثل یک قرمزی دارد بعد داخلش خشک می شود و دیگر جایش می ماند. متوجه می شوید؟ یک حالت سفیدی پیدا می کند. رنگش سفید است آن لکه و روی پوستش دیگر می ماند و از بین هم نمی رود. حالت خشکی تقریباً روی پوستش ایجاد می کند. اول دست چپش زد، بعد در کمرش زد حالا روی پای آن زده یک دانه. من مرتب دکتر بردمش، آزمایش هم کردند و گفتند احتمالاً یک بیماری به نام LSA یک چنین چیزی که برای خودشان هم شناخته شده نبود. و گفتند که حالا این بیماری، بیماری خیلی طولانی مدتی است. لطفا راهنمایی کنید ممنونم
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۷:۱۸ در زیبایی از 44samin (320 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
این حالت قرمزی و پوست ریزی که ایجاد شده پشتش حالت پوستشان حالت طبیعی داشته باشد و لک سفید بندازد، این باز هم می شود گفت یک مدل جای آن مانده ولی به صورت لک سفید. به جای اینکه لک قهوه‌ای بدهد لک سفید داده است. یعنی خود اگزماها هم لک سفید یا لک قهوه‌ای بدهند. منتها اگر به آنها گفته‌اند LSA است، آن یک بیماری است که با آتروفی پوست تظاهر می کند. یعنی پوست حالت سفید خیلی براق پیدا می کند یک مقدار حالت نازک‌تر از طبیعی می شود و درمان طولانی‌تری دارد، اصلاً متفاوت است با لکه‌هایی که جای چیزی می ماند.
درمان دارد. بهتر می شوند ولی اینطور نیست که پاکِ پاک بشود. اما اگر حالت براق پیدا کرده است LSA است البته احتیاج به یک نمونه برداری دارند. بهتر است که این کوچولویمان را مراجعه کنند به یک درماتولوژیست یا یک متخصص پوست، یک نمونه کوچک اندازه یک عدس از پوستشان برداشته شود برای پاتولوژی فرستاده شود تا آن تشخیص نهایی را محرز می کند. اگر LSA باشد که یک بیماری هست که در واقع بیماری سیستم ایمنی است با درمان اینها بهتر می شوند و قابل کنترل است. ولی اینطور نیست که مثل اول و مثل پوست طبیعیشان به حالت طبیعی برگردد. خطری هم ندارد و حالت سرطان‌زا نیست و مشکلی برای بچه ایجاد نمی کند.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۰۱:۴۷ از dr.salimi (7,640 امتیاز)
???????
...