Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  درمان دیسک گردن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۳۴۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

درمان دیسک گردن

0 امتیاز
عذر می خواهم من خدمت دکتر فقط این سؤال را داشتم. من حدود دو سالی است که یک دیسک خفیف گردن در ناحیه ی شش و هفت دارم و یک دیسک خفیف کمر در ناحیه ی پنج و متأسفانه الآن مدتی است که مشکلم آن‌قدر زیاد شده. من دکترهای زیادی مراجعه کردم. وقتی سرم را پایین می گیرم، یک حالت برق گرفتگی و مورمور زیادی در بدنم احساس می کنم؛ یعنی هر قسمت از بدنم را که دست می زنم، یک برقی سری تا انتهای پاهایم می آید، یعنی از پشت سرم شروع می شود تا پایین و نوار عصب و عضله هم که گرفتم، گفتند اعصاب پا درگیر شده، دست هم درگیر شده است. ولی متأسفانه تشخیص نوراپاتیت دادند که سه پزشک دیگر رد کردند این تشخیص را. حالا من خدمت دکتر این سؤال را داشتم که من باید چیکار کنم. من فقط داروهای اعصاب استفاده می کنم و قرص اعصاب هم دیگر اثر نمی کند. دیگر نمی توانم بخوابم.. من آن‌قدر ازنظر روحی به‌هم‌ریخته‌ام که نمی دانم چه صحبتی کنم.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۱:۲۱ در ساير موضوعات از احمد89 (210 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
اولاً آن چیزهایی که ما اینجا می¬گوییم، چیزهایی است که در حد کلی، راهنمایی¬های کلی است. قاعدتاً گاهی آدم مریض را می¬بیند و سه جلسه هم می¬آید، تشخیص داده نمی‌شود درصدی از مریض¬ها. حالا اینکه از راه دور، مخصوصاً مریضی که چند تا دکتر دیدند و اختلاف‌نظر برایشان وجود دارد. ببینید وقتی‌که مریضی احساس برق¬گیری می¬کند در اندام¬هایش، حتماً یک مشکل جدی در ستون مهره¬هایش دارد. یک علامتی است که به آن لرمیت می¬گویند. اولین بار یک آقایی به نام لرمیت پیدا کرد. خیلی از همین علامت¬هایی که پیداشده این¬ها پزشک¬های باهوشی بودند، باحوصله‌ای بودند. این¬ها را یادداشت کردند. مریض¬های دیگر دیدند، برای شما خودشان علائم را ثبت کردند. مریضی که احساس برق¬گرفتگی می¬کند، وقتی گردنش را حرکت می¬دهد، یا از جوی می¬پرد، این مریض دو سه تا تشخیص عمده دارد. یا مهره¬هایش به یک دلیلی لق هستند یا اینکه داخل مهره¬اش یک ضایعه وجود دارد یا اینکه یک دیسک بزرگی دارد به آن فشار می-آورد. پس سه تا علت دارد. یا ضایعه داخل خود نخاع است. یا یک عامل فشارنده است که به نخاع دارد فشار می¬آورد. یا یک ناپایداری وجود دارد. شما در حال عادی، این لیگامان¬هایی که من شرح دادم برایتان. آن‌قدر محکم هستند که شما می¬توانید ژیمناستیک انجام دهید. حرکات ورزشی پیچیده انجام دهید و هیچ‌چیزتان نمی‌شود. ولی اگر خدایی نکرده این¬ها صدمه بخورند، شما اگر بخواهید از یک جوی بپرید، از یک پله¬ بالا بروید یا یک حرکت ناگهانی بکنید، احساس برق¬گرفتگی می¬کنید؛ بنابراین این سه تا برای ایشان مطرح است. خود ایشان اشاره کردند که پلاک¬هایی در مغز دیده می¬شود. متأسفانه بیماری¬هایی که غلاف میلینگ را صدمه می¬زنند، یک گروه وسیع هستند که اصطلاح عامیانه¬اش ام¬اس است. ولی خیلی¬ها ام¬اس¬ نیست. ام¬اس یک علامت¬های خاص خود را دارد. آن پلاک¬ها ممکن است همان باشد. عین همان پلاک¬ها ممکن است در نخاعشان اتفاق افتاده باشد. قاعدتاً باید ایشان بررسی بشوند. به همکاران ما مراجعه کنند، بررسی بشوند. خوشبختانه گاهی بعضی از بیماری¬ها، بیماری¬های مطب نیست. بعضی از بیماری¬ها، بیماری¬های مطبی نیست. مثل این خانم که بیماری¬شان پیچیده است، این¬ها معمولاً یک هفته یا چند روز دریکی از بخش¬های نورولوژی بیمارستان¬ها بخوابند که خوشبختانه بیمارستان¬های دانشگاهی زیاد هستند، بیمارستان¬های خصوصی هم این بخش¬ها را دارند و بررسی بشوند. بررسی¬های دقیقی است. خوشبختانه الآن حتی ترکتوگرافی در کشور ما واردشده است. ما الآن، البته دریکی دو تا بیمارستان الآن انجام می¬شود که با ام¬آر¬آی می¬توانیم آن رشته¬های درون نخاع را هم ببینیم.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۶:۰۸ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۱:۴۱ در ساير موضوعات از حسین77 (200 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
+4 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۶/فروردین/۱۳۹۳ ۱۷:۴۸:۴۵ در طب سنتی و مکمل از shiee (600 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۵۳:۴۴ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از taraz (120 امتیاز)
???????
...