Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ارتباط فشار خون با سودا - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۵۴۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ارتباط فشار خون با سودا

0 امتیاز
درود بر شما. چراافزایش فشار خون همراه با افزایش سودا همراه است؟باسپاس از شما.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۵۱:۴۲ در ساير موضوعات از مونا455 (280 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
غلبه سودا باعث می شود بیمار دچار تصلب شرایین شود. رنگ چهره این بیماران تیره می شود و فکر و خیال و وسواس آن ها افزایش می یابد. همچنین نبض این افراد نیز دچار مشکل می شود. یعنی سفت می زند. در مان این دسته از بیماران انجام فست؟ و درکنار آن استفاده از داروهایی است که سودا را کاهش می دهد و باعث آرامش می شود. به این افراد توصیه می شود از گیاهانی مانند گل گاوزبان ، سنبل تی؟ ، استقدوس؟ و غیره استفاده کنند. به ندرت افراد دچار فشار خون بالا دارای علائم غلبه بلغم هستند. غلبه خلط بلغم در این افراد به صورت بلغم لزجی است که باعث افزایش غلظت خون آنها شده است. این افراد چاق هستند و رنگ پوستشان سفید و ترشح آب دهان در این افراد زیاد است اما فعالیت ، به ویژه فعالیت مغزی در آنان کند است. این افراد باید از مصرف ماست ، دوغ و سالاد بپرهیزند و از خوراکی های گرم بیشتر  استفاده بکنند. مصرف آویشن و سیاه دانه کمک کننده است، بنابراین از دیدگاه طب سنتی فشار خون علت های متفاوتی دارد که هر یک درمان خاص خود را دارد و نباید انواع مختلف آن را به یک روش درمان کرد. در واقع باید نوع خلط مزاحم شناسایی و بر اساس آن درمان انجام شود.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۵۲:۴۵ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

???????
...