Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  پرخوابی چیست؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۰۳۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

پرخوابی چیست؟

+1 امتیاز
روزبخیر. اگه میشه کمی در مورد پرخوابی به ما بگید؟ممنون میشم از کمکتون.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۵۱:۲۱ در ساير موضوعات از ندا 887 (330 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
پر خوابی یا از رطوبت زیاد است یا از غلظت است. غلظت هم پرخوابی می آورد. غلظت را ارتباط می دهند در طب سنتی به امتلا و پری* یعنی زیاد خوردن باعث پرخوابی می شود و مواد زائد بدن زیاد شدن هم باعث پرخوابی می شود. اگر به سمت خیلی خشکی برود که همان. پس ممکن است غلظت خون یا غلظت مواد در بدن یا تجمع مواد در بدن یا سردی و رطوبت، رطوبت عامل خواب است، بیشترش رطوبت است. پس عامل خواب است. ما برای اینکه خواب کم بشود ما رطوبت را باید کم کنیم. آب کمتر بخوریم به جایش آب و عسل بخوریم. آب و عسل و بهار نارنج بخوریم. چیزهایی را بخوریم که هم گرمی بیشتری به بدن بدهد، خشک کند یک مقدار انرژی بیشتری به بدن بدهد بدون اینکه ضرر برساند باعث می شود خوابمان کمتر شود. مخصوصا شب هایی که امتحان هست. و دانشجو ها می خواهند درس بخوانند و نخوابند و شنگول هم می خواهند باشند، من توصیه می کنم که استفاده کنند از بهار نارنج. بهار نارنج دم کرده ی بسیار خوبی است. اگر در مواردی لازم شد از خود قهوه و نسکافه هم می توانند استفاده کنند در موارد بی رویه استفاده نکنند. برای اینکه خوابشان کمتر بشود. خیلی ها استفاده می کنند و مفید واقع می شود. به هر حال گاه گداری هم باید مثلاً خوردن ماست، خوردن هندوانه ، خربزه این ها چیز های سرد و رطوبت زایی است که خواب را در این ایام بیشتر می کند ما اگر بتوانیم غذاهایمان را خشک کنیم رطوبتش را کم کنیم، نوشیدنی ها مثل دارچین، زنجبیل ، این ها باعث می شود که ؟؟ هایمان هم بهتر کار کند و خواب مان هم کمتر بشود و بهتر بشود. فکر می کنم همین اندازه کافی باشد.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۳:۰۴:۲۱ از Dr.D00sti (7,140 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۲/بهمن/۱۳۹۳ ۰۶:۴۴:۰۸ در اعصاب و روان از aryan (140 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۳۵:۱۹ در ساير موضوعات از پژمان17 (200 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۱۷:۴۱ در ساير موضوعات از فرامرز3343 (200 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۱۷:۳۰ در ساير موضوعات از هیلدا67 (300 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۱:۵۹:۴۰ در ساير موضوعات از مجید99 (260 امتیاز)
???????
...