Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ارتباط دوری از دخانیات با خودمراقبتی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۰۰۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ارتباط دوری از دخانیات با خودمراقبتی

+2 امتیاز
باسلام و خسته نباشید. در ارتباط دوری از دخانیات با خودمراقبتی یه توضیحی بدید؟ باتشکر.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۳:۴۱:۴۲ در ساير موضوعات از حیدر6767 (380 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بالاخره افرادی که خودشان یا سیگاری نیستند و یا قلیان نمی کشند، وقتی در معرض دود قلیان و دود سیگار قرار می گیرند، اگر بیش از افرادی که مصرف می کنند در معرض خطر نباشند، کمتر نیست. در نتیجه وقتی ما می گوییم خودمراقبتی یعنی افراد بالاخره برای سلامتی خودشان اهمیت باید قائل باشند. از حق خودشان باید دفاع بکنند. اگر شما در یک مهمانی، مهمانی خانوادگی، در رستوران در یک جایی می روید که در آنجا یک نفر سیگار می کشد یا دارد قلیان مصرف می کند بدانید به سلامتی شما تجاوز می کند و این تجاوز تعارف نیست یعنی ما اینجا همسرانی داریم که این همسران چون همسرشان سیگاری سات، خودشان سرطان ریه گرفته اند. خودش شوهر سرطان ریه نگرفته ولی خانمش گرفته است. و این اتفاق به صورت جدی برای بیماریهای قلبی، سکته های قلبی، سکته های مغزی و انواع سرطانها و بیماریهای تنفسی اتفاق می افتد. و فرق نمی کند، از بچه نوزادی که در شکم مادر است تا بچه خردسالی که تازه به دنیا آمده تا آدم سالمند. هر کسی در معرض دود سیگار و قلیان قرار بگیرد، از آسیبهای آن مصون نخواهد بود و لذا ما باید از حق خودمان دفاع بکنیم. حالا یک کسی اگر می خواهد سیگار بکشد یا قلیان بکشد برود در یک جایی باشد که در معرض دیگران نباشد و مردم را آسیب نرساند.
مبارزه با مصرف دخانیات یک بسیج عمومی است یعنی همه ما باید شرکت بکنیم. پدر، مادر، خانواده و دوستان و همه باید کمک بکنیم مخصوصاً در بحث قلیان که دخترهای ما را دارد تهدید می کند، همه باید به این مسئله به طور جدی نگاه بکنیم و مواظب بچه های خودمان باشیم.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۳:۴۵:۲۲ از Dr.D00sti (7,140 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۳:۵۱:۰۰ در ساير موضوعات از حیدر6767 (380 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۲۳:۳۳ در ساير موضوعات از baran j (200 امتیاز)
???????
...