Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  راه درمان خودارضایی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۳۲۱ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

راه درمان خودارضایی

+8 امتیاز
با سلام سوال مهمی دارم ک همه زندگیم به این سوال بسته است. خواهش میکنم دقیق جوابم رو بدید که تا آخر عمر دعا گویتان باشم. من چندین سال است که گرفتار خودارضایی هستم. راه های زیادی برای ترک امتحان کردم ولی زیاد جواب نمیداد. مثلا یه روز چسب قطره ای ریخت رو دستم و کنده نمیشد. اصلا به سرم زد که این کار را روی آلتم کنم که یه مدت چند ماهه جواب داد چسب روی آلتم میریختم و نمیتونستم کاری کنم ولی زیاد جواب نداد چون بعد ی مدت چسب خشک میشد خلاصه خیلی روش امتحان کردم من 21 سالم هست الان دنبال ی راهی هستم ک مثلا ی پمادی بزنم که حساسیت ایجاد کنه حاضرم هر دردی بکشم ولی دیگه خودارضایی نکنم حتی یه بار اسید خریدم که بریزم رو آلتم ک دیگه نتونم دستشم بزنم خیلی عصبی شدم ولی یکم ریختم نتونستم درد تحمل کنم من یه مدته دارم نمازمم میخونم الان دنبال یه روش خوبم اگر پیدا نشد میخام یه جوری زخمیش کنم که  نشه اصلا دستشم زد ب خدا قسم خسته و خیلی عصبی هستم کمکم کنید
پرسش ۰۴/مرداد/۱۳۹۲ ۲۲:۰۴:۳۳ در مردان از mohamadyusef (230 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۱۹:۱۱

1 پاسخ

+5 امتیاز
 
بهترین پاسخ
سلام

ترک خودارضایی هیچ روش طبی ندارد و تنها به عزم و اراده فرد و همچنین اصولا انگیزه او برای این کار بستگی دارد. اما اکیدا توصیه می کنم پیش از آن که آسیب جدی به خود وارد آورید برای مشاوره و بررسی به همکاران روان پزشک مراجعه کنید.
پاسخ در ۲۱/مرداد/۱۳۹۲ ۰۹:۱۸:۴۷ از Dr. Azin (76,500 امتیاز)
انتخاب ۲۱/مرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۰۶:۵۰ از Dr.Shahabi
سلام دکتر جان
تعجب میکنم  که به این سوال اینگونه جواب دادید .لاقل این فرد را به کتب معتبر مذهبی مثل جوانان چرا از اقای مکارم شیرازی ویا سایتهای مرتبط مفید ارجاع میدادید واین بنده خدا رااز نگرانی نجات میدادید. مطمئن باشید راهنمایی کسانی که گرفتار انحرافات جنسی خصوصا استمنا شدهاند برای شما انشاالله موجب جلب رحمت خداوند خواهد شد .
باتشکر
سلام و خسته نباشید
 من دختری 22 ساله هستم که از 5سالگی خودارضایی داشتم و دارم و بصورت مالشی خودارضایی میکنم
 خواستم ببینم پرده ام سالمه؟و اینکه پرده ام ضخیم نشده؟یا عقب نرفته؟
 باتشــــــــکر
با سلام
اگر جسم خارجی وارد واژن نشده دلیلی ندارد که بکارت آسیبی دیده باشد. خودارضایی نمی تواند در ضخامت یا محل آناتومیک بکارت تغییری ایجاد کند.
سلام! واقعا که دکتر....این جوابی بود به اینهمه عجز و ناله ی این اقا ؟؟؟
میدونین ما جوونها از اینکه خودارضایی میکنیم چه زجری میکشیم ؟؟؟
میفهمین چه بلایی سر روحو روانمون میاد ؟؟
بعد از خدا شماها تنها امیدمون هستین که میاییم اینجا و بدون اینکه حقیر و خوار بشیم ازتون کمک میخواهیم !!
شما که دکتری...میدونین چقدر ما از لحاظ روحی اسیب دیده ایم.....چی میشه اگه با دو خط حرفهای امیدوارکننده یا حتی دادن نشونی مطب یه دکتر یا دادن اسم چندتا کتاب راهنماییمون کنین؟؟؟ ما خیلی تنهاییم!خیلی دکتر....
سلام
توضیحات من در این سایت و سایر سایت های مشابه بخوبی نشان می دهد که بنده با نگرانی های بی موردی که برای جوانان در این خصوص ایجاد کرده و می کنند تا چه حد مخالفم. تماس با بنده هم از طریق مشخصات درج شده در صفحه کاربری همین سایت چندان دشوار نیست. مشاور سلامت جنسی به خود اجازه نمی دهد که به هیچ عنوان در مورد مراجعه کننده خود قضاوت کند. لذا در صورت مراجعه به همکاران ما هم نباید نگران مسائلی مثل احساس حقارت باشید.
اگر نگران ملاحظات شرعی موضوع هم هستید باید بدانید خداوند حکیم از آنچه عده ای برای شما تعریف کرده اند (به عنوان موجودی که در آسمانها نشسته و با دوربین جوانان مرتکب خودارضایی را رصد می کند!) منزه است. (سبحان الله عما یصفون)
سلام به همگی
ضمن تشکر فراوان از پاسخ عالی جناب آقای دکتر آذین لازم می دانم یادآور شوم که هر چند در دین ما گناه خودارضایی حتی از زنا نیز بیشتر شمرده شده و بسیار آن را تقبیح نموده اند اما ابتلای برخی جوانان عزیز به این مشکل که نتیجه عدم برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی صحیح برای جوانان در جهت ارضای میل جنسی و عدم آموزش لازم و نداشتن آگاهی از موضوع تابوی مسائل جنسی در کشور ماست ، نیازمند دوری از اضطراب و برخورد علمی و منطقی و با کمک درمانگر روانپزشک یا روانشناس مشاور است. اضطراب در این مسیر خود بر ابتلای به آن دامن می زند. برای همگی آرزوی موفقیت دارم.
همکار گرامی جناب آقای دکتر شهابی
با سلام     از اظهار لطف شما سپاسگزارم. محدودیت های فضای رسانه ای را هم درک می کنم. ولی اگر روایتی که به آن استناد کرده اید را تنها کمی با تفکر نقادانه ارزیابی کنیم، در اصالت و مستند بودن آن تردید می نماییم. حرمت خودارضایی در فقه شیعه از تفسیر آیه پنجم سوره مومنون استنباط می شود و روایات مربوط به آن انگشت شمار و به لحاظ سند قابل بحث هستند. البته بهتر است در این خصوص بحث را به افرادی که به علم رجال و ... تسلط دارند واگذار کنیم.
سربلند و پیروز باشید.
جناب آقای دکتر آذین عزیز
با سلام و عرض ادب. همان طور که ما پزشکان اجازه دخالت غیرپزشکان در امور طبی را نمی دهیم و نمی پذیریم ، مباحث دینی و شرعی براساس یافته ها و تحقیقات کارشناسان آن قابل پذیرش به عنوان منبع علمی می باشد. براساس تشخیص کلیه مراجع و کارشناسان دینی تشیع ، خودارضایی از گناهان کبیره و یکی از مصادیق آیه ذکر شده سوره مومنون است. در احادیث هم اشارات تندی به این موضوع شده که چون ما کارشناسان علم حدیث و رجال نیستیم من وارد نمی شوم. لذا براساس منبع و مرجع موضوع مطرح شده در باب حرمت این گناه نباید تردید کرد مگر اینکه کارشناسان آن که بر موضوع تسلط هم دارند به نتیجه دیگری برسند. در باب بحث روانی و جسمی با فرمایشات حضرتعالی کاملا موافقم. ارادتمند شما
احسنتم
هر علمی متخصصین خودش رو داره و اونها هم نظر میدن و ما نباید در علومی که متخصص نیستیم دخالت کنیم.
این به همان اندازه خنده دار است که مهندسین در علم پزشکی تخصصی بخواهند نظر بدهند!
باتشکر

پرسش‌های مرتبط

+4 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۵:۱۴:۲۱ در مردان از s_hossrin_smart (230 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۰/مهر/۱۳۹۲ ۱۳:۰۸:۱۳ در مردان از mohsen seaman (180 امتیاز)
???????
...