Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  بي رنگ كننده ي موي بدن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۸۶۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

بي رنگ كننده ي موي بدن

+7 امتیاز
سلام
استفاده از كرم  بي رنگ كنننده ي موي بدن ضرر داره؟ براي زن باردار يا شيرده چطور؟
پرسش ۰۱/مهر/۱۳۹۲ ۱۴:۲۸:۰۰ در مو از susu (540 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۳۶:۱۸

1 پاسخ

+2 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام:

استفاده از هیچ ماده شیمیایی کاملا بی ضرر نیست. کرم های بیرنگ  کننده مو ممکن است آلرژی زا (حساسیت زا) باشند. این آلرژی ممکن است به ماده اصلی کرم   باشد. دکلره و بیرنگ کردن مو از مواردی است که امروزه در سالن های آرایش، مشتریان بسیاری پیدا کرده است. پودر دکلره مخلوطی از چند ماده شیمیایی است که برای روشن و بلوند کردن مو استفاده می شود. ترکیب عمده تشکیل دهنده این پودر، هیپوکلریت کلسیم است که به عنوان عامل سفید کننده عمل می کند.

جالب است بدانید که از این ماده برای تصفیه آب نیز استفاده می شود. هیپوکلریت با نفوذ در ساقه مو و شکستن پیوندهای شیمیایی تشکیل دهنده کروموفور (کروموفورها مولکول هایی است که مسئولیت ایجاد رنگ را به عهده دارد) و تبدیل آن به یک ترکیب شیمیایی دیگر، رنگ طبیعی را از بین می برد و رنگ پلاتینی روی مو ایجاد می کند .

استفاده مداوم از دکلره می تواند عوارض غیر قابل جبرانی برای مو به ارمغان بیاورد، بویژه کسانی که پوست حساسی دارند. این مواد به پوست سر آسیب جدی می رساند و در مواردی حتی می تواند ریزش مو و سفید شدن موها را به دنبال داشته باشد. این مواد روی ساقه مو اثرات مخربی می گذارد و باعث خشک شدن، تغییر شکل پروتئین های ساقه مو، شکنندگی، خشکی مو و موخوره می شود.

لذا بهتر است قبل از استفاده، کرم را روی پوست خود تست کنید. به این ترتیب که مقداری از کرم را به قسمت داخلی بازوی خود بمالید و پس از نیم ساعت آن را بشویید.

اگر در محل مالیدن کرم، التهاب و قرمزی و خارش ایجاد نشد، یعنی احتمالا به این کرم  حساسیت ندارید. اگر فردی به کرم  حساسیت داشته باشد، نباید از آنها استفاده کند، زیرا راهی برای حساسیت زدایی نسبت به این کرم ها وجود ندارد.هرگز این کرم را روی پوست آسیب دیده (یعنی بریده، زخمی و...) استفاده نکنید. و این کرم نباید روی پوست قرمز یا ملتهب(به هر دلیلی) استفاده شود.  برای خانمهای باردار نباید استفاده شود. در شیردهی نیز بهتر است استفاده نشود.

پاسخ در ۰۵/مهر/۱۳۹۲ ۲۳:۱۱:۵۰ از Dr.Khatami (82,650 امتیاز)
انتخاب ۰۵/مهر/۱۳۹۲ ۲۳:۲۴:۳۵ از Dr.Shidvash

پرسش‌های مرتبط

+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۵۷:۵۰ در زیبایی از man (560 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۵۹:۱۸ در زیبایی از rad (670 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۰۰:۴۴ در زیبایی از man (560 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۵۹:۵۴ در زیبایی از susu (540 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۲۵:۵۰ در مو از loooki (200 امتیاز)
???????
...