Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  راههاي افزايش طول و قطر آلت تناسلي - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۴۲۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

راههاي افزايش طول و قطر آلت تناسلي

+14 امتیاز
سلام و خسته نباشيد مجدد خدمت دكتر آذين و همكاران محترمشان . از توضيحاتتون در مورد قرص مگنا ركس ممنونم . لطفا بجز راههاي طبيعي افزايش طول و قطر آلت تناسلي مثل گرم كردن - تمرينات كشش و ... هر  راه ديگه اي كه از نظر جامعه ي پزشكي تا به حال تاييد شده رو لطفا بيان كنيد . سپاس .
پرسش ۰۹/فروردین/۱۳۹۲ ۱۰:۵۶:۳۴ در مردان از reza (340 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۰۷/آذر/۱۳۹۳ ۱۲:۰۱:۵۲ از Dr.Delroba

1 پاسخ

+8 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام

پس از آن که رشد جسمی تکمیل شد که در مورد شما با توجه به سن (20 سال) چنین اتفاقی تقریبا افتاده است هیچ راه دارویی  معتبری ارائه نشده است. اقداماتی مثل کشش هم علمی و مورد تایید نیستند و مشابه تبلیغاتی هستند که مدعی اند با پوشیدن دمپایی قد شما را ده سانت اضافه می کنند! برای بزرگسالان در موارد خاصی که نیاز به اصلاح  اندازه آلت وجود دارد روش های جراحی معرفی شده اند که در بکارگیری آنها نیز باید ملاحظات فایده در برابر عوارض مدنظر قرار گیرد.

حجم انبوه تبلیغات در شبکه های ماهواره ای و حتی برخی تبلیغات داخلی و عباراتی که مخاطبین با جستجوی آنها در موتورهای جستجوگر به وبلاگ حاضر می رسند و بلاخره آنچه در کلینیک از مراجعین می شنویم، نشان می دهند که موضوع اندازه آلت تناسلی در مردان کماکان یک دغدغه مهم محسوب می شود و البته این مسئله زمینه ای تاریخی دارد. در آثار تاریخی بجای مانده از هزاران سال پیش تا کنون (نوشته، تصویر یا مجسمه و...)، در اغلب موارد، اندازه آلت با قدرت و اعتبار افراد (Authority) رابطه ای تنگاتنگ داشته است. البته خصوصیات فرهنگی اجتماعی هر زمان و مکان گاه این رابطه را عوض کرده است. مثلاً در یونان باستان یا آثار دوران رنسانس، یک آلت کوچک ختنه نشده به مراتب جذابتر تلقی می شده و یک آلت بزرگ و ختنه شده غیرعادی یا حتی کمیک محسوب می شده است. البته شاید گسترش تعالیم مسیحیت که این عضو را شیطانی می دانست در این تفاوت دیدگاه بی تاثیر نبوده باشد.

   به هر حال این عضو "بخت یار" یا شاید "بخت برگشته" سال ها است که با دیدگاه های "اهریمنی"، "سکولار"، "نژادی"، "روان کاوانه"، "سیاسی" و بلاخره "پزشکی" مورد توجه بوده است و کماکان در دنیای امروز نیز اندازه آلت و البته بیشتر درک و برداشت خود فرد از آن به شدت با اعتماد به نفس مردان رابطه دارد و شرایطی که در ابتدای نوشته ذکر شد، نه تنها تایید کننده این ادعا است بلکه متاسفانه حجم تبلیغات در این خصوص روز به روز به این دغدغه آقایان و البته باورهای غلط  دامن می زند.

   اما صرف نظر از نگرش ها و باورها، واقعیت از چه قرار است؟ بگذارید بطور مختصر به موضوع نگاهی داشته باشیم:

1)      مطالعات مختلف نشان می دهند که میانگین اندازه آلت نعوظ یافته بین 13 تا 15 سانتی متر است (با دامنه اطمینان 95% از 7/10 تا 19 سانتی متر) و در مورد محیط پیرامونی، محاسبات جمعیتی میانگین اندازه در قاعده آلت، وسط و سر آلت را عدد 12 تا 13 سانتی متر براورد می کند. این نکته مهم است که اغلب، تخمین خود فرد از اندازه آلت بواسطه زاویه دید و بافت چربی پایین شکم، کمتر از اندازه واقعی است و همین موضوع عده ای را نگران می کند. بین اندازه معمول آلت و اندازه آن در حالت نعوظ کامل هیچ ارتباطی مشاهده نشده است. بعلاوه اغلب پژوهش ها ارتباطی بین این موضوع و اندازه سایر اعضا بدن مثل دست یا پا یا قد فرد نشان نداده اند.

2)      بیشرین رشد آلت، بعد از یک مرحله در سنین 2 تا 5 سال، در فاصله 15 تا 17 سالگی اتفاق می افتد. در بزرگسالی تقریباً با هیچ روش مورد قبول پزشکی، امکان افزایش سایز آلت وجود ندارد (حداقل با دانش امروز). معدودی درمان های جراحی پیشنهاد شده است که هنوز تا ثابت شدن بی خطری آنها راه زیادی در پیش است و بجز در موارد خاص اصلاً قابل توصیه نیستند. لذا، محصولات متنوع ارائه شده که از طریق رسانه های مختلف در مورد آنها تبلیغ می شود در قریب به اتفاق موارد هیچ تاثیری ندارند و البته اغلب مشتریان وقتی به این موضوع پی می برند که جیب عده ای دیگر پر از پول شده است.

3)      کوچکی آلت یا M.i.c.r.o.p.e.n.i.s تنها برای آلت های زیر 7 سانتی متر (در حالت نعوظ) مصداق دارد و اگرچه این حالت عوامل متعددی دارد، ولی شیوع کلی آن در جامعه تنها 6/0 درصد است (یعنی فقط شش نفر در هر هزار نفر). پس متوجه می شوید که این مقدار نگرانی و دغدغه در میان آقایان به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. درمان دارویی این موارد نیز تنها در کودکی امکان پذیر است و در بزرگسالی تنها روش های جراحی می توانند کمک کننده باشند.

4)      مطالعات مختلف نشان داده اند که این موضوع برخلاف تصور آقایان، برای زنان چندان اهمیتی ندارد. از آنجایی که در طول نزدیکی، تنها یک سوم خارجی واژن از تماس با آلت و تحریک جنسی بیشترین تاثیر را می پذیرد، این موضوع دور از انتظار هم نیست (مطلب شماره 19 وبلاگ را مرور کنید). البته طبیعی است که فرهنگ سازی جاری در رسانه ها ممکن است نهایتاً در دراز مدت بر سلیقه جنسی برخی افراد تاثیرگذار باشد.

   در نهایت باید تاکید کرد که مردانگی (masculinity) مفهومی پیچیده و دارای ابعاد مختلف شخصیتی و روان شناختی است و کم لطفی است اگر مطابق آنچه تبلیغ می شود، آن را در خصوصیات اندام جنسی مثل اندازه و قدرت نعوظ و ... محدود کنیم. ای کاش مردانگی واقعی هم تا این حد مشتری داشت!


توضیح کامل را می توانید در این لینک ملاحظه بفرمایید:
salajen.blogfa.com/post/24

پاسخ در ۰۹/فروردین/۱۳۹۲ ۱۷:۳۲:۳۲ از Dr. Azin (76,500 امتیاز)
ویرایش ۰۷/آذر/۱۳۹۳ ۱۲:۰۱:۰۸ از Dr.Delroba
سلام. جناب دکتر دستگاه اکستندر مگنت دار که برای افزایش طول و قطر آلت تبلیغ میشه آیا موثر است و طی چه زمانی تاثیر خود را می گذارد؟؟؟
سلام     این دستگاه ها در اصل برای کمک به درمان بیماری های دیگری طراحی شده اند و در خصوص اثربخشی آنها بر سایز آلت شواهد علمی قابل قبولی وجود ندارد.
سلام اقای دکتر من 15 سال سن دارم و طول الت تناسلی من 13 الی 14 سانتی متر است ک مرا بسیار نگران کرده دوستان من التی بسیار کلفت تر ودراز تر از من دارند و من برای رفع این مشکل افزایش طول و قطر باید چ کار کنم
دکتر روغن خراطین یا روغن زالو در طول آلت تاثیر داره ؟
سلام آقای دکتر من36 سالمه طول آلتم 14 سانت وقطرش 4.5 سانته آیا این حالت خوب وطبیعی است ومشکلی درآینده به وجود نمیاره ممنونم البته درحالت نعوظ کامل طولش 14 سانتی متر میشه ممنونم
سلام و خسته نباشيد عرض ميكنم خدمت شما اقاى دكتر من ١٦سال دارم و اندازه الت من ١١سانتى متر است و اين باعث شده كه من درصدد افزايش طول التم برايم و لذا خواهشمندم مرا در اين مورد راهنماي كنيد.
سلام
در علم پزشکی جنسی امروز دنیا فعلا هیچ ماده ای با کارآزمایی بالینی در این خصوص تایید نشده است.

از آنجایی که این سامانه غیر فعال است، مخاطبین می توانند از طریق زیر با من در ارتباط باشند:
کانال تلگرامی:
DrAzinClinic

اینستاگرام
drazinclinic

وبلاگ
salajen.blogfa.com
سلام
اگر سایر علائم صفات ثانویه جنسی با تاخیر یا به شکل خفیف ظاهر شده اند برای بررسی شرایط هورمونی به یک متخصص غدد مراجعه کنید. به هر حال ممکن است همه چیز عادی باشد و اندازه آلت هم هنوز تا یکی دو سال برای بیشتر شدن زمان دارد.

از آنجایی که این سامانه غیر فعال است، مخاطبین می توانند از طریق زیر با من در ارتباط باشند:
کانال تلگرامی:
DrAzinClinic

اینستاگرام
drazinclinic

وبلاگ
salajen.blogfa.com
سلام
ظاهرا که هیچ مشکلی وجود ندارد.

پرسش‌های مرتبط

+17 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۲/مرداد/۱۳۹۲ ۲۰:۵۹:۴۸ در مردان از سليم مرادي (220 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۸/فروردین/۱۳۹۲ ۱۶:۱۹:۰۴ در مردان از reza (340 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۲/مهر/۱۳۹۳ ۰۷:۳۷:۱۷ در مردان از M2 (140 امتیاز)
+14 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۲۹/خرداد/۱۳۹۲ ۱۰:۱۳:۱۳ در مردان از mm2 (220 امتیاز)
+24 امتیاز
3 پاسخ
پرسش ۱۵/اسفند/۱۳۹۱ ۱۶:۰۷:۵۲ در مردان از حسینی (1,400 امتیاز)
???????
...