Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  قرص فیناستراید (finasteride) - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۰۹۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

قرص فیناستراید (finasteride)

+5 امتیاز
سلام

یه بار سوال کردم ولی نمیدونم چجوری بفهمم که جوابشو دادین. خواهشن جوابه این سوالو واسم بدین. خیلی واسم مهمه .

سوالم این بود که الان 6 ماهه که زیره نظره دکتر مو هستم و داروی مانوکسیدین دست ساز با قرص finpecia هندی بهم داده . گفته 1 سال اول خودشو نشون میده و جواب میده.
میخواستم بدونم واقعا تاثیر داره . خواهشن جوابشو بهم برسونید . در ضمن26 سالمه و مجردم

با تشکر
پرسش ۲۴/آذر/۱۳۹۲ ۱۱:۱۷:۳۱ در مو از golestannn (310 امتیاز)
ویرایش ۲۴/آذر/۱۳۹۲ ۱۱:۱۹:۳۱ از Dr.Delroba

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ

عوامل بسیاری زیادی موجب ریزش مو در آقایان و خانم ها میگردند. شایع ترین علت طاسی که بیشتر در آقایان دیده می شود. عامل وراثتی است که به طاسی ناشی از آن طاسی الگوی مردانه اطلاق می گردد. وجود هورمون دی هیدروتستوسترون، در آقایی که به طور وراثتی، ژن طاسی را دارا می باشد منجر به ایجاد این نوع طاسی می گردد. به طور مشابهی در خانم ها نیز، بیشتر اشخاص مبتلا، دچار طاسی ارثی زنانه می باشند که به نظر میرسد نحوه تاثیر هورمون ها در ایجاد این نوع طاسی در خانم ها متفاوت از آقایان باشد که بهترین درمانهای آن همین داروهایی است که شما در حال حاضر مصرف می کنید. اما باید سالهای طولانی به مصرف آن ادامه دهید زیرا ممکن است با قطع دارو ریزش مو مجددا شروع شود. مخصوصا در کسانی که سابقه خانوادگی مثبت در این زمینه دارند.

یک عامل دیگر ریزش مو استرس می باشد، که به نظر می رسد حتی عامل تسریع کننده ی ریزش موی ارثی می باشد. ژن ریزش موی مردانه و زنانه از هر دو والد می تواند به ارث برسد و شروع آن بعد از بلوغ خواهد بود . موهای روی سر که به طور ژنتیکی مستعد ریزش هستند (بخصوص جلو و بالای سر) شروع به نازک شدن وسپس ریزش می کنند. موهای پشت سر و شقیقه ها بخصوص در آقایان موهایی پایدار هستند و در طول زندگی آقایان باقی خواهند ماند.

 

 

 

پاسخ در ۲۷/آذر/۱۳۹۲ ۱۳:۱۴:۴۳ از Dr.Shidvash (82,370 امتیاز)
انتخاب ۲۹/آذر/۱۳۹۲ ۲۳:۲۴:۵۵ از Dr.Khatami

پرسش‌های مرتبط

+7 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۵/دی/۱۳۹۳ ۰۷:۴۳:۰۳ در مو از mehdi_17 (190 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۲۶:۲۷ در مو از asal (160 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
???????
...