Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  اختلالات جنسی و مواد تبلیغاتی ماهواره ای - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۱۸۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

اختلالات جنسی و مواد تبلیغاتی ماهواره ای

+3 امتیاز
با عرض سلام

آیا مواد و مواردی که برای درمان اختلالات جنسی در ماهواره تبلیغ میشود جهت درمانها مفید است یا صرفا جهت تبلیغاتی دارد؟
پرسش ۱۴/بهمن/۱۳۹۲ ۲۲:۲۴:۵۹ در ساير موضوعات از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۲۰:۲۹

1 پاسخ

0 امتیاز
. به خاطر داشته باشید که اختلالات جنسی در زن و مرد علل مختلفی دارند و نکات علمی هرگز با آن چه که در این تبلیغات مطرح می‌ شوند، هم‌ خوانی ندارند. شبكة توزيع و خواص واقعي اين فرآورده ها مبهم است، بطوريكه مشخصات كالا، كشور تولید کننده، کارخانه یا کمپانی سازنده و شركت وارد كنندة اين محصولات غالباً در تبليغات ماهواره اي ارائه نمي شوند و در واقع اين فرآورده ها به هیچ وجه به صورت صريح و روشن معرفي نمي شوند و خیلی راحت سبب گمراهی افراد ساده لوح و غیر متخصص می شوند. متاسفانه افراد ساده لوح و نا آگاه که در دام این تبلیغات فرینده می افتند، کم نیستند. به مثالهای زیر توجه فرمائید: خانم میانسالی پس از مصرف كرم هاي پوستی تقلبي ماهواره اي در دام يك پزشك قلابي می افتد، خانم جوانی با مصرف داروهای لاغر کنندة غیر استاندارد راهی بیمارستان می شود، دختر جوانی تحت تأثیر تبلیغات ماهواره ای پس از عمل جراحی بینی و مصرف بوتاکس، قربانی مواد تقلبی می شود .... و بالاخره جوان ۲۰ ساله ای تحت تأثير تبليغات شبكه هاي ماهواره اي پس از مصرف داروي افزايش قد، دچار مسموميت شديد شده و روانة بيمارستان می شود. این گول خوردنها در حالی اتفاق می افتند که پزشکان، متخصصان، مسئولین بهداشت و درمان کشور و حتی پلیس، همواره نسبت به این تبلیغات گمراه کننده و فریبنده هشدار داده اند. باید متذکر شد که تبليغات ماهواره‌اي توانبخشی جنسی بیشتر از همه گمراه كننده هستند و سبب فريب مردم مي‌شوند، به زبان دیگر می توان گفت که تبليغات داروها و کالاهای جنسی در شبکه های ماهواره ای، قربانگاه زود باوران است.
جامعه شناسان تحول در ساختار جامعه را عامل گرايش به محصولات نوظهور ناشي از تبليغات ماهواره ای، از جمله تبلیغ کالاهای جنسی عنوان مي كنند، اما ارتباط شناسان عامل عمدة تحول و تغييرپذيري را ناشي از وجود وسايل ارتباط جمعي از جمله ماهواره و تارهاي عنكبوتي اينترنت مي دانند و جالب آنكه اغلب شبكه هاي ماهواره اي و در رأس آنها شبكه هاي فارسي زبان، قسمت اعظم برنامه هاي خود را به تبليغ كالاهاي در رابطه با روابط زناشوئی اختصاص داده اند.
ماهیت کالاهای جنسی نیز که تبلیغ می شوند، زیر سئوال هستند. بعضاً این داروهای توانبخشی جنسی به ظاهر گیاهی و سالم حاوي مواد مخدر هستند (بیشتر آمفتامین) كه ممکن است وابستگي كامل جسمي و روحي در فرد ایجاد کنند. گاهاً اين داروها که به نام داروهاي گياهي تبليغ مي شوند در حقیقت حاوی مواد صناعی یا شیمیائی می باشند. تبليغات اين داروها در شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان در حالي است كه تبليغ اين گونه کالاها و داروها در كانال هاي اروپايي و آمريكايي با نظارت قوي و از سوي شركت توليدكننده و توسط افراد متخصص صورت مي گيرد. کوچکترین تبلیغ نادرست عواقب وخیمی هم برای تبلیغ کننده و هم برای کمپانی تولید کننده در پی خواهد داشت. متأسفانه سالانه تعداد زيادي از هموطنان ما به علت استفاده از اين داروها و وسایل غیر استاندارد متحمل صدمات مالی و جانی زیادی می شوند. شگرد اصلی این شبکه ها ابتدا ايجاد احساس نياز و بیماری و بدنبال آن جذب مشتري است و رضايتمندی يا نارضايتي مصرف کننده پس از مصرف، اندك بهايي هم براي توليدكنندگانش ندارد. این یک تجربة ثابت شده ای است كه تبليغ هر كالاي پزشکی يا دارويي با افزايش مشتري آن همراه خواهد بود و تفاوتي هم ندارد اين تبليغ از سوي شبکه های ماهواره ای باشد، از طریق اینترنت باشد و یا از طریق رسانه های مکتوب. عمدة این تبليغات گمراه كننده هستند و سبب تشويش اذهان عمومي می شوند و هرگز نبايد افراد، سلامت خود را در معرض چنين تجربياتي كه نتايج آن از پيش تعيين شده است قرار دهند .
امروزه ما علاوه از دارو ها و کالاهائی که مدعی درمان مشکلات جنسی و توانبخشی جنسی هستند، در کمال تأسف، مواجه با تبلیغ کالا هائی تحت عنوان "محرک جنسی" نیز هستیم. همانطور که می دانید از چندین سال پیش غرب شروع به رواج فسادهای اخلاقی از طریق فیلم ها، موزیک ویدئوها و..... در جوامع مختلف از جمله ایران کرده است و متأسفانه تا حدود زیادی نیز موفق بوده است. اتفاقی که جدیداً افتاده و بسیار تعجب آور است، این است که به تازگی محصولات محرک جنسی در ایران به فروش می رسند! این محصولات در سایت ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بطور وسیع، تبلیغ می شوند. این محصولات شامل آدامس، شکلات، انگشتر، گردنبند، عطر و ... هستند. شاید بسیاری پیش خود تصور کنند که این ها برای استفادة همسران است، ولی اینطور نیست. بنده تعدادی از تبلیغ هارا با جرح و تعدیل ذکر می کنم تا خودتان متوجه قضیه شوید: "آدامس تحریک کننده جنسی فوق قوی......، فقط با یک آدامس شریک جنسیتان را بدون اینکه متوجه شود تحریک کنید و از رابطه خود لذت ببرید. با تعارف هر آدامس، جنس مخالف را به طرف خود جذب کنید و از رابطة خود لذت ببرید. شکلات تحریک کنندة قوای جنسی .......، تنها شکلات تقویتی و تحریک کنندة قوای جنسی. عطر محرک ..... ویژه خانم ها، بهترین محرک جنسی برای خانم‌هایی است که عاشق جذب شدن مردان و زوم شدنشان روی رایحه آنها می‌باشند. در ادامة این تبلیغ آمده است: این عطر با اثر گذاری بر سیستم عصبی و واکنش هورمونی پر فروش ترین رایحه محرک جنسی جهان شناخته شده است".
تعداد اینها بسیار بسیار زیاد است و من جهت جلوگیری از اطالة کلام و مراعات عرف جامعه، تعداد بسیار اندکی از این تبلیغات را خدمت شما عرض کردم. همة این موارد را می توان با یک تلفن به راحتی تهیه کرد. این تبلیغات واهی و پوچ نه تنها سالیانه صدها میلیون تومان عایدی برای گردانندگان و فرو شندگان آن دارند، بلکه به سرعت و به شدت در حال برهم ریختن موازین، قوائد و عرف جامعه نیز هستند.
حال چگونه مي توان تأثيرپذيري تبليغات ماهواره اي را بي اثر كرد و يا حداقل كاهش داد؟ در درجة اول افزایش آگاهی های مردم است. بسیاری از مردم ما، حتی طبقة تحصیل کرده کمترین اطلاعی از فیزیولوژی زناشوئی، عملکرد جنسی زن و مرد، و افتراق از موارد طبیعی و غیر طبیعی، ندارند. مسئلة مهم دیگر پاسخ متناسب به نیازهای جامعه است. ابتدا ما باید مشخص کنیم زوجی که دارای مشکل در روابط زناشوئی هستند و یا فکر می کنند که دارای مشکل می باشند، باید به کجا مراجعه کنند. آموزش رفتارهای جنسی، تشخیص و درمان مشکلات جنسی نیازمند یک کار تیمی متشکل از رشته های مختلف پزشکی است. امروزه در بیشتر جوامع کلینیکهای مجهزی برای تشخیص و درمان مشکلات جنسی و آموزش عملکرد جنسی طبیعی تأسیس شده اند. کادر پزشکی این مراکز متشکل از افراد آموزش دیده و تجهیزات لازم می باشند. این در صورتی است که آموزش تشخیص و درمان اختلالات جنسی در دانشکده های پزشکی ما تقریباً در حد هیچ است. علاوه از آن در شهر 12 میلیون نفری تهران چند مرکز مشاورة مشکلات جنسی و تشخیص و درمان آن را داریم؟ بنده شهرستانها را عرض نمی کنم. کدامیک از مراکز استان ما دارای یک همچون مراکزی هستند؟ این فقدان علاوه از تأثیرات سوء اجتماعی از جمله طلاق و انحرافات جنسی، یک عارضة بسیار مهم قابل ذکر دارد: افراد مبتلا به اختلالات جنسی درمان نشده باقی می مانند، این افراد مراجعات مکرر دارند، تحت بررسیهای مختلف قرار می گیرند و داروهای زیادی را مصرف می کنند و به این ترتیب علاوه از اینکه خود بیمار از نظر مالی و جسمی آسیب می بیند (مسائل روحی روانی، و خانوادگی را کنار می گذاریم) هزینة هنگفتی نیز بر بهداشت و درمان کشور تحمیل می شود، و سرانجام وقتی این افراد از عدم درمان خود مستأصل می شوند به هر وسیلة قابل دسترسی چنگ می اندازند که از عطاری سرکوچه شروع می شود و به شبکه های ماهواره ای ختم می گردد.
پاسخ در ۱۴/بهمن/۱۳۹۲ ۲۲:۲۵:۴۰ از دکتر وب گرد (48,940 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۶/بهمن/۱۳۹۲ ۱۴:۲۴:۴۸ در ساير موضوعات از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۲۶:۴۲ در زیبایی از امیداوریان (300 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۴/بهمن/۱۳۹۲ ۲۲:۳۱:۰۶ در ساير موضوعات از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۴/بهمن/۱۳۹۲ ۲۲:۱۴:۱۴ در مردان از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۳/بهمن/۱۳۹۲ ۱۲:۴۲:۳۴ در مردان از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
???????
...