Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  رفع افتادگی شکم پس از زایمان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۲۱۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

رفع افتادگی شکم پس از زایمان

+6 امتیاز
با عرض سلام و خسته نباشید

چه ورزشهایی برای کوچک کردن شکم و رفع افتادگی شکم پس از زایمان مناسب است؟

خواهش میکنم راهنمایی کنید
من قبل از بارداری 65 کیلو بودم ولی الان که دقیقا 6 ماه از زایمانم میگذره 71 کیلو هستم و واقعا دارم از چاقیم زجر میکشم. به دلیل شیردهی  نه می تونم از قرص لاغری استفاده کنم و نه میتونم رژیم بگیرم.
البته در طی این 6 ماه 7 کیلو کم کردم. روزی نیم ساعت هم تردمیل میزنم.

تورو خدا راهنمایی کنید که برای شل شدن وافتادگی شکم چه ورزشهایی باید انجام بدم.
آیا امکان داره به وزن قبل از بارداریم برسم با توچه به اینکه بخاطر بچه داری فرصت رفتن به باشگاه هم ندارم.
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۲۵:۵۶ در کنترل وزن و تناسب اندام از mozhde (540 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۹/تیر/۱۳۹۳ ۰۳:۵۰:۳۸

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام:

باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ گونه رژیم غذایی برای ناحیه ی خاصی از بدن وجود ندارد چون هیچ گاه نمی توان مشخص کرد غذا به کدام قسمت بدن برود!! برای لاغری شکم می توانید از دستگاهای لاغری موضعی یا ورزش دراز نشست استفاده کنید اما ورزش کردنتان خوب است حتما به این روند ادامه دهید . بعد از ورزش از مواد غذایی پر کالری و مواد قندی استفاده نکنید. بهترين ورزش براي لاغر كردن شكم و پهلو پياده روي است .روزانه 30 تا 40 دقيقه پياده روي ممتد و ملايم داشته باشید و 1 ساعت بعدش چيزي بجز آب ننوشيد.اگر جاقی موضعی شدیدتر باشد می توانید از دستگاههای لاغری موضعی مثل کویتیشن و RF و ....نیز میتوان استفاده کرد که پوست را هم سفت می کند.

این ورزشها نیز کمک می کنند:

درازو نشست که به طرق مختلف انجام می شود


1-در  حـالی کـه زانــو هایتان خم شده بر روی زمین دراز بکشید.کـف پاهـا صـاف اسـت و بــر روی زمین قرار می گیرد. انگشتان دست را پشت سر بگذارید. آرنج ها بـســمت طرفین باشد. در
هـمان حال آرنج ها را به زانو بزنید و سپس بالای کمر، و شانه هـا را به عقب بیاورید تا به زمین بخورند. در حین انجام حرکـت سـر صـاف اســت و فـاصله چانه از سینه حذف می شود. برای چـند ثانیه در آن حال باقی می مانید و سپس به وضعیت اولیه باز می گردید.سر خود را با دستانتان نکشید! تصور کنید طنابی به دور کمر شما بسته شده و حرکت را با فشاری که به عضلات شکم و کمر می آورید انجام دهید.

2- روی زمیـن دراز بـکشـیـد و دسـت هـا را پشـت سـر بـگـذاریــد.زانوهایتان را خم کنید و پاها را از زمین بلند کنید به طوری کـه ماهیچه ساق پا به موازات زمین قرار بگیرد. آرنج یکی از دست هـا را به سمت زانوی مخالف بیاورید. در این حالت پاها باید با هـم زاویـه 45 درجـه بسـازنـد. ایـن حـرکـت را بـرای هر دو طرف انجام دهید. برای شروع می توانید پاهای خود را بر روی زمین نگاه دارید. زمانی که آرنج خود را به سمت پا می آورید زانویتان را بلند کنید تا به هم برسند. سپس دوباره آنرا روی زمین قرار دهید و حرکت را یکمرتبه دیگر تکرار کنید.

3-روی زمـیــن دراز بکشید، پاهایتان را به صورت مستقیم به بالا ببـریـد، دسـت هــای خود را نیز به طور عمودی در دو طرف بدن نگه دارید. سعی کنید نوک انگشتان دست را به نوک انگشتان پــا بـرسـانید. در این حرکت باید پاها را تا آنجا که می توانید به بالا بیاورید تا استخوان باسن از روی زمین بلند شود.بجای اینکه بطور همزمان دستـهـا و پـاهـای خـود را بـلـنـد کنید، می توانید ابتدا نیم تنه بالایی و سپس قسمت پایین بدن را بلند کنید.

4-برای پهلوها بـه سمت یکی از پهلوها دراز بکشید، زانوهای خو را خم کنید و بـازویتـان را بـه طور کامل بر روی زمین قرار دهید در حالی که آرنـج با شـانه در یک راستا باشد. تمام وزن خود را بر روی بازو وارد آورید و نیم تنه بالای بدن و باسن را به آرامی از روی زمین بلند کنید،بطوریکه یک خط مستقیم از زانو تا سر حاصل شود.هـر چقدر می توانید در این حالت بمانید. برای شروع 10 تا 20 ثـانـیـه کـافی اســت. مدت زمان این حرکت را باید تا یک دقیقه افـزایــش دهیـد. حرکت را برای طرف مقابل نیز انجام دهید. هر چه قوی تر می شوید، سعی کنید به بازوها و سپس پاها نیز کشش بدهید و بعد هر دو را با هم بکشید.

موفق باشید.

پاسخ در ۲۸/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۰۶:۲۹ از Dr.Shidvash (82,370 امتیاز)
انتخاب ۲۴/مرداد/۱۳۹۳ ۱۵:۱۵:۱۴ از Dr.Khatami

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۲ ۲۳:۰۰:۰۹ در زنان و مامايي از mozhde (540 امتیاز)
+2 امتیاز
0 پاسخ
+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۰/مهر/۱۳۹۲ ۱۳:۰۲:۱۲ در کنترل وزن و تناسب اندام از عسگری (860 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
+10 امتیاز
2 پاسخ
پرسش ۲۳/اسفند/۱۳۹۱ ۱۱:۵۶:۵۹ در تغذیه و سلامت از یاسمن (1,160 امتیاز)
???????
...