Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  سرماخوردگی مزمن شده - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۰۲۶ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

سرماخوردگی مزمن شده

+5 امتیاز

با عرض سلام و خسته نباشید.

من آقایی 28 ساله و مجرد هستم که مدت 6 سال هست که به سرماخوردگی مبتلا شدم و متاسفانه از اونجا که در سال های اول ابتلا به سرماخوردگی، به علت یک سری مسایل خواب درستی نداشتم و به افسردگی هم مبتلا بودم  دیگه این سرماخوردگی بهبودی کامل پیدا نکر د و در تمام طول سال من این سرماخوردگی رو دارم. البته خودم به این نتیجه رسیدم که وقتی که مرتب ورزش می کنم و به لحاظ بدنی آمادگی بیشتری دارم شدت این سرماخوردگی کمتره ولی در تمام طول سال وجود داره و مخصوصا صبح که از خواب بیدار می شم آب ریزش بینی زیادی دارم و در طول روز این مساله کمتر می شه و همیشه منو اذیت می کنه تا جایی که بر وضعیت کاری و روابطم با دیگران تاثیر منفی زیادی داره. به پزشکایی زیادی در طول این چند سال مراجعه کردم ولی متاسفانه بهبودی کامل پیدا نکردم بعضی هاشون می گن که من حساسیت دارم البته نمی دونم واقعا درسته یا نه ؟ من در روستا بزرگ شدم و تاسن 20 یا 21 هیچ بیماری خاصی به غیر از دوران بچگی که مبتلا به تشنج بودم که این مساله از 3 تا 6 سالگی ادامه داشته، نداشتم (تشنج من در سن 6 سالگی برطرف شده ) و من یادم نمیاد که از 6 تا 21 سال به غیر از یکبار که برای مساله درد شدید پای چپم به علت پیاده روی بیش از حد  در دوران تحصیل  به پزشک مراجعه کردم برای بیماری دیگه ای به پزشک مراجعه کرده باشم . من حدود دو سال درشهر زابل بودم ( یک با در اونجا سرماخوردگی و استخون درد خیلی شدیدی به مدت یک هفته داشتم) ولی از قبل اون سرماخوردگی رو مدتی بود داشتم و بعد از اون دوسال من چند ساله که در مشهد هستم  و هنوز هم این سرماخوردگی رو دارم. من با اندک هوای سرد یا ملایمی مخصوصا در فصول سردتر به سرماخوردگی شدیدی مبتلا می شم و تا چند روز این وضعیت ادامه داره .  معمولا سرفه زیادی ندارم ولی بیشتر به گرفتگی بینی و گوش(تا جایی که معمولا درون گوشم زخمی هستش.)، آب ریزش بینی و گاها گلودرد و استخون درد(درسرماخوردگی های شدیدتر درفصول سرد) و عطسه زیاد مبتلا هستم. من در کل آدم خیلی شادی نیستم و روابط اجتماعی قوی و دوستای زیادی هم ندارم (البته از دوران بچگی همین جور بودم ) و بیشتر وقتمو به  یادگیری مهارت های برنامه نویسی می گذرونم و شغلم هم در همین زمینه است. می خواستم بدونم از چه راهی این سرماخوردگی قابل درمان است؟ و تاثیر وضعیت کاری من در این مساله چقدر است؟وآیا واقعا این سرماخوردگی به علت حساسیت است یا خیر؟ امیدوارم که تونسته باشم در مورد خودم اطلاعات کافی و مفیدی به شما داده باشم.

در صورت امکان منو در این زمینه راهنمایی بفرمایید.

باتشکر

پرسش ۱۳/اسفند/۱۳۹۲ ۱۱:۳۸:۴۴ در گوش و حلق و بيني از hailu (170 امتیاز)
ویرایش ۱۳/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۰۹:۴۶ از Dr.Shahabi

پرسش‌های مرتبط

+7 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۳/خرداد/۱۳۹۲ ۰۹:۳۶:۱۷ در ريه و تنفس از sasan (190 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
+4 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
0 پاسخ
???????
...